וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: הפסד ראשון לסייברס

מורדי יהודה ניצחו את תל אביב-יפו 28:40, לשתי הקבוצות מאזן 1:5. גם לליונס, שגברו בדרבי ירושלמי מרתק על הקינגס 24:30

במשחק הראשון של הדאבל הדר שנערך בסוף השבוע בירושלים, הליונס הצליחו לנצח בשניות הסיום את הקינגס 24:30, ממסירה של הקוורטבק איתי אשכנזי לבנימין שולץ 23 שניות לסיום ההתמודדות. הקינגס הם אלה שבאו מוכנים יותר למשחק. ארי ווסבורט כיכב עם 144 יארדים ושתי תפיסות לטאצ'דאון – כשהשנייה מהן פחות מדקה לסיום כדי לקחת את ההובלה. לבסוף הם יצאו כשידם על התחתונה, באחד המשחקים הדרמטיים של העונה.

במשחק השני אירחו מורדי יהודה את תל אביב-יפו סייברס, והנחילו להם את הפסדם הראשון העונה, 28:40. הצמד סויקא ומרטישיוס היו טובים, וביחד היו אחראים על כל 40 הנקודות שצברו המורדים. זהו הניצחון החמישי ברציפות של הרבלס, וכעת יש שלוש קבוצות עם מאזן 1:5: הסייברס, הרבלס והליונס.

המשחק השלישי של המחזור היה מרתק גם כן – הנחיל השחור מבאר שבע הצפין ליוקנעם, כדי לפגוש את האנדרדוגס מחיפה. הבאר שבעים הובילו ב-10 נקודות ברבע באחרון, אך קאמבק אדיר של הצפוניים סידר להם את הניצחון הראשון העונה, 24:26. "מכל הניצחונות בשלוש השנים בהם אני משחק בחיפה, זהו המתוק ביותר", אמר שחר ישורון, שהוביל את האנדרדוגס עם שתי תפיסות לטאצ'דאון. "אנו מקווים שזו רק יריית הפתיחה למחצית השנייה של העונה וניתן פייט אמיתי עד משחקי הפלייאוף".

במשחק הנועל של המחזור, הפיונירס מתל אביב הביסו את ההאמרס מהרצליה 22:60, עם הצגות של הקוורטרבק חיים שיף וג'רוד וולרסטין, שתפס לשלושה טאצ'דאונים. במחזור הקרוב ייערך משחק אחד בין הפיונירס מתל אביב והרבלס באוניברסיטת תל אביב, במוצ"ש הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully