וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורשטיין: "החיבור בקבוצה העונה הוא מאוד מיוחד"

רגע לפני הגרלת הטופ 16, פרגן גארד מכבי ת"א לחבריו ומאמנו: "לחזור לעבוד עם דייויד בלאט זה כמו לרכב על אופניים"

בקרוב מאוד תדע מכבי תל אביב מי יהיו יריבותיה בשלב הטופ 16 של היורוליג, אך אם שואלים את טל בורשטיין - אף הגרלה לא לא תהיה קלה. "הכל יכול לקרות העונה ביורוליג, וכבר ראינו את זה במשחקים רבים. זה היופי של המפעל", אמר הגארד הוותיק בראיון לאתר היורוליג. "כמעט בכל עונה רואים קבוצה שמגיעה משום מקום, מדהימה את כולם ועולה לסיבוב הבא, אבל ברוב המקרים הקבוצות הגדולות מוצאות דרכים לנצח בשלבים המאוחרים, ואני מאמין שזה מה שיהיה בטופ 16 גם הפעם".

"אי אפשר להסתכל על מה שעשינו בעונה הרגילה ולחשוב שדברים פשוט יסתדרו לנו", המשיך בורשטיין בראיה מעט יותר ספציפית בנוגע לקבוצתו. "כל הקבוצות חזקות מאוד בטופ 16, וכולן יכולות לנצח את כולן בכל מגרש. חייבים להישאר ממוקדים, עשינו את זה טוב בשלב המוקדם ונצטרך להביא את אותה אנרגיה גם עכשיו".

בורשטיין נשאל לגבי האיחוד עם דייויד בלאט, ונשמע מלא מחמאות למאמנו החדש-ישן. "זה כיף גדול לעבוד שוב עם דייויד. אנחנו מכירים אחד את השני הרבה שנים ואני יודע מה הוא רוצה. זה קצת כמו לרכב על אופניים איתו - אפילו אם הוא לא היה המאמן שלי הרבה זמן, זה עדיין מרגיש מוכר".

לבסוף, נשאל הגארד האם בקבוצה הנוכחית של מכבי ישנו דמיון מסוים לאותה קבוצה גדולה של 2004-2006. "אנחנו עדיין רחוקים מאוד מלעשות את אותם דברים, אבל אין ספק שמבחינת החיבור העונה יש לנו משהו מיוחד. אפשר להגיד שיש דמיון, אבל אני חושב שכל מקרה צריך להיות לגופו. יש לנו קשר מצוין, וזה לא דבר שכיח, אבל אבל היינו יחד רק כמה חודשים, בואו נראה מה יהיה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully