וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - בני יהודה: "המועדון מזמן לא חגג תואר"

דרור קשטן מקווה לעבור את חצי גמר גביע הטוטו (ד', 17:30, ספ' 5), חריסטוב הנבחן יפתח בהרכב. אלרואי כהן לא כשיר

עירוני קרית שמונה הודיעה היום (שלישי) לחלוץ הניגרי קיילב אקוונוגו על שחרורו מהמועדון. העננה לגבי שחרורו ריחפה מעל ראש השחקן כחודש, והיום הוא התבשר על כך. מדובר במכה קשה מאוד לאקוונוגו, שגמר את העונה. הסיבה לכך שאקוונוגו לא יוכל יותר לשחק העונה היא שהוא כבר שיחק בשתי קבוצות במהלך העונה - הפועל נצרת עילית ממנה הגיע לקרית שמונה, ועל פי תקנון ההתאחדות שחקן יכול להירשם בשלוש קבוצות אומנם, אך לשחק רק בשתיים מהן. לכן אקוונוגו לא יכול להמשיך את דרכו בישראל, גם אם קבוצות יחפצו בשירותיו.

בקבוצה ארגנו לשחקן כרטיס טיסה חזרה לניגריה, ולקרית שמונה היה סעיף בחוזה כי היא יכולה להשתחרר ממנו בינואר. כזכור, הניגרי לא כבש אף שער העונה, ומאכזב תקופה ארוכה מאז הגיע לקבוצה. מלבד בישול אחד נגד הפועל תל אביב בבלומפילד, לא תרם לקבוצה.

מוטי מלכה, חלוצה של הפועל נצרת עילית, מתרחק מקרית שמונה המעוניינת בו. בנצרת עילית טוענים כי בקרית שמונה לא מתנהלים מולם בצורה עניינית ולכן מלכה מתרחק מקבוצתו של רן בן שמעון. במצב הנוכחי, ימשיך בן שמעון בחיפוש אחר חיזוק החלק ההתקפי.

בקבוצה ערכו את האימון המסכם לקראת משחק חצי גמר גביע הטוטו מחר (רביעי, 17:30, ספורט5) נגד בני יהודה. אלרואי כהן עדיין אינו כשיר ולא יפתח מחר. ויאם עמאשה הפצוע ייעדר מהמשחק, וגם ממשחק הקבוצה במחזור הקרוב בשבת. יתכן כי במהלך השבוע הבא יעמוד לרשותו של רן בן שמעון. ברק בדש, הסובל מפציעה בכתף, צפוי להיכלל בסגל נגד הזהובים ולא ברור אם יפתח בחוד ההתקפה. החלוץ זוראן בלדובלייב, שכבר יודע כי אינו בתכוניות להמשך העונה, עדיין צפוי להיכלל בסגל ואף לפחות בהרכב לאור מצוקת החלוצים בקבוצה.

הרכב משוער: דני עמוס (גיא חיימוב), הנרי מולנגה, סלאח חסארמה, שיר צדק, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', וויליאם נג'ובו, אופיר חמו, אדריאן רוצ'ט, עדי אלישע, זוראן בלדובלייב (תומר סוויסה).

בני יהודה: הבולגרי הנבחן חריסטוב יפתח בהרכב

בני יהודה סיימה הערב את הכנותיה לקראת משחק חצי גמר גביע הטוטו שיתקיים מחר נגד הפועל קרית שמונה. "זה אמנם המפעל השלישי בחשיבותו, אבל בני יהודה מזמן לא הביאה תואר למועדון והמשחק הזה חשוב מאוד עבורנו", אמר המאמן דרור קשטן לשחקניו באסיפה לקראת ההתמודדות.

קשטן ייחסר את הבלם הפצוע איבן גארידו וגם את הקשר פדרו גלבאן, שעדיין לא התאושש ממתיחה בשריר הארבע ראשי ברגלו. גם חסן אבו זייד שסובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי נמצא מחוץ לסגל. שינוי אחד יערוך המאמן לעומת ההרכב שפתח נגד הפועל רמת גן בשבת בליגה, כאשר הזר הבולגרי הנבחן דיאן חריסטוב, יפתח במקומו של משה ביטון בחוליית ההתקפה. בקבוצה עדין לא גיבשו דיעה בנוגע לחריסטוב ומחר הוא יקבל הזדמנות להוכיח את יכולתו.

ביום חמישי צפוי לנחות בישראל החלוץ הארגנטינאי אנטוניו פיירגווידי ויגיע למבחנים בקבוצה. פיירגווידי בן ה-25 שיחק בעבר עם הקשר פדרו גלבאן בחימנסיה לה פלאטה בארגנטינה וכעת הוא יבחן בשכונה לקראת חלון ההעברות שיפתח בעוד מספר ימים.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, עוז ראלי, שלו מנשה, דיאן חריסטוב, פיני בלילי.

(עדכון ראשון: 12:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully