וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 4.1

אלג'רו אליה לליברפול? גרגורי ואן דר ויל לצ'לסי? וואלה! ספורט מביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* פארמה הודיעה על החתמתם של שלושה שחקנים חדשים: פרנצ'סקו מודסטו, אנטוניו ארנדס קאלבו ורפאלה פלאדינו.

שמועות

* שם נוסף הצטרף לבורסת השמות של צ'לסי, והפעם מדובר בגרגורי ואן דר ויל, מגנה הצעיר של אייאקס. על פי ה'דיילי אקספרס' מוכן רומן אברמוביץ' לספק לקרלו אנצ'לוטי את הסכומים הדרושים על מנת לחזק את עמדת המגן הימני, ושני המועמדים המובילים הם מגן נבחרת הולנד, וגארי קייהיל המצוין מבולטון.

* יובנטוס ממשיכה בחיפושיה אחר חיזוק לחלק ההתקפי, ולמלפפון הלוהט אדין דזקו נוספו הבוקר שתי אופציות נוספות: הראשונה היא אלברטו ג'ילארדינו, בעסקה שעשויה לשלוח בתמורה את אמאורי לפאלרמו, כאשר גם קלאס יאן הונטלאר על הכוונת, אם כי כדי להשיג את חלוצה המצוין של שאלקה יובה ככל הנראה תיאלץ לוותר על מוחמד סיסוקו.

* גם ליברפול לא לגמרי מרוצה מהחלק ההתקפי שלה, והבוקר מפרסם ה'סאן' כי הרדז מעוניינים לצרף את חלוץ נבחרת הולנד, אלג'רו אליה. על פי הדיווח נציגי ליברפול כבר נפגשו עם השחקן הצעיר של שנת 2009 בהולנד בחודש שעבר, וצפויים להציע להמבורג 13 מיליון יורו עבורו.

* מנצ'סטר סיטי עשויה להיפתר ממספר שחקנים עם פתיחת חלון ההעברות, ואחד מהם הוא ווין ברידג'. ה'דיילי מייל' מדווח כי מגנה השמאלי של נבחרת אנגליה מבוקש על ידי ניוקאסל ומאמנה החדש, אלן פארדיו, שמביע עניין גם ברובי קין ודייויד בנטלי מטוטנהאם.

* אברטון הצטרפה לווסטהאם במירוץ אחר חלוץ מונקו דיומרסי אמבוקני, אך נראה שהטופיז לא יעמדו בסכומים אותן דורשת מונאקו. אי לכך, בוחנת קבוצתו של דייויד מויס את אופציית השאלתו של חלוץ סטנדרד ליאז' לשעבר.

* טוטנהאם מעוניינת לצרף את לואיס סוארז, חלוצה האורוגוואי של אייאקס, שתדרוש עליו 17 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully