וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הודחה בסיבוב השני של בריסביין

אכזבה לישראלית שדורגה שנייה בטורניר, כשנוצחה על ידי לוסי ספארובה 3:6, 6:1, 7:5, והודחה מהטורניר האוסטרלי

אכזבה לשחר פאר באוסטרליה. הטניסאית הישראלית הודחה הבוקר (שלישי) בסיבוב השני של טורניר בריסביין (סך פרסים של 220 אלף דולר), לאחר שנוצחה בתום קרב מרתק על ידי הצ'כית לוסי ספארובה 3:6, 6:1, 7:5.

פאר, שדורגה שנייה בטורניר אחרי סמנתה סטוסור האוסטרלית, פתחה נהדר את המערכה הראשונה, הסרב הראשון נכנס ב-86%, נצון מצוין, ושבירה אחת הספיקה כדי לנצח 3:6 במערכה. אולם במערכה השנייה הצ'כית הציגה טניס נחוש, פאר סבלה מחוסר ריכוז ואחוזי הדיוק שלה בסרב הראשון צנחו ל-61%, וספפארובה ניצלה זאת כדי לדרוס 1:6. המערכה השלישית הייתה מרתקת ורבת תהפוכות, ובמצב של שוויון 5:5, הצ'כית הגישה נהדר ועלתה ל-5:6. ההגשה עברה לפאר, אולם הישראלית לא הצליחה לכפות שובר שוויון, ספארובה החזירה מצוין וניצחה את המשחקון בצורה חלקה כדי להשלים 5:7 במערכה והעפלה לסיבוב השלישי.

* פרננדו ורדסקו הוכיח ששחר פאר היא לא הטניסאית הבכירה היחידה שחשפה חלודה בפתיחת העונה, כשהודח כבר בסיבוב הראשון בטורניר בריסביין, אחרי שהפסיד 6:1, 6:7, 6:3 לגרמני בנג'מין בקר. "לא בכל יום מנצחים שחקן מהטופ-10", אמר בקר, בעוד ורדסקו יקווה שבטורניר קויונג הוא יצליח לעשות הכנה טובה יותר לאליפות אוסטרליה.

* בטורניר אוקלנד בניו זילנד ינינה ויקמאייר הבלגית התחילה ברגל ימין את ניסיונה להגן על תוארה מאשתקד, כשגברה בסיבוב הראשון על דינארה סאפינה 3:6, 7:6, 1:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully