וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "מכבי ת"א צריכה להתחזק בשחקן או שניים"

מזרחי רוצה שינוי בסגל מכבי ת"א אחרי התבוסה בחיפה: ”ככה אין סיכוי לאליפות”. הצוות וההנהלה יתכנסו, מדוניאנין עשוי לעזוב

היה די ברור שלמאמן מכבי תל אביב יוסי מזרחי לא יהיו תירוצים לתצוגת הנפל של קבוצתו הערב (שני) בקרית אליעזר (3:0 למכבי חיפה). ובכל זאת, מזרחי (ששוב נשלח לנציגי התקשורת אחרי הפסד מביך) שיחרר כמה הצהרות מעניינות בסיומו של המשחק הזה, שהרחיק מאוד את קבוצתו מהמאבק על האליפות.

מזרחי סיפר כי הצוות המקצועי והניהולי ישבו לאחר המשחק הקרוב נגד בית"ר ירושלים וידונו באפשרות לחזק את הקבוצה. "אני חושב שמכבי תל אביב צריכה להתחזק בחוליית מרכז השדה בשחקן או שניים", אמר המאמן, על אף ההוצאות הגדולות במהלך הקיץ.

על אף דבריו של מזרחי, הישיבה של הצוות המקצועי והנהלת הקבוצה צפויה להיערך כבר מחר בקרית שלום, ואחרי היכולת החלשה שהציגו השחקנים, בהחלט ייתכנו שינויים בסגל בחלון ההעברות. לא נפסלת האפשרות שהקשר הבוסני האריס מדוניאנין, שמאכזב בגישתו הכוללת וכלל לא התלבש הערב למשחק, ישוחרר בקרוב. טרם התקבלה החלטה, אך ייתכנו שינויים בימים הקרובים.

בסיום המשחק הערב נתבקשו מספר שחקנים בקבוצה להתראיין על ידי הדובר, אך סירבו, כשבסופו של דבר נשלח שירן ייני. הצוות המקצועי לא נכנס בסיום המשחק לחדרי ההלבשה, והשחקנים נותרו לבדם.

ייני: "זה לא פיק ברכיים"

"בצורה הזאת אין שום סיכוי שנזכה באליפות", הודה מזרחי והוסיף: "אם ניכנע בכל פעם לאגרסיביות כמו היום, לא נוכל להגיע לאף מקום. היום קיבלנו סטירת לחי. התוצאה היא לא פשוטה, וגם הדרך שלנו. בכדורגל יש ימים קשים וצריך לדעת לצאת גם מזה. אנחנו לא גרועים כמו שנראינו היום וגם לא גדולים כמו שעשו אותנו".

"גם אנחנו לא אהבנו את איך שנראינו היום", התייחס מזרחי לשריקות הבוז מהקהל, "הם ביטלו אותנו, וזו התוצאה. יש ימים שהיריב מקבל את הביטחון, ואז אנחנו סופגים את השער השלישי. חבל מאוד שזה קרה לנו. בחצי הראשון הגענו לכמה הזדמנויות, אבל בחצי השני נראינו רע מאוד. נראינו קבוצה שלא יודעת מה רוצה מעצמה. ספגנו שערים קלים מדי. אם הייתי רואה את המשחק בטלוויזיה, יכול להיות שגם אני הייתי אומר שהקבוצה לא מאומנת. יהיו לנו עוד משחקים טובים יותר".

מאמן מכבי תל אביב התבקש להתייחס גם לספסולו של אלירן עטר, שנכנס לשחק בתחילת המחצית השניה. מזרחי הסביר: "אלירן עטר שחקן מצויין, אבל הוא לא פתח כי הוא משחק מהאגפים ומכבי חיפה סוגרת את האגפים. ההחלטה של המאמנים לפעמים צודקת ולפעמים לא צודקת". ובכל זאת, כשנשאל על שיטת הרוטציה של מכבי תל אביב הבהיר מזרחי: "אני בעד הרכב שירוץ לאורך זמן".

שרן ייני, שהיה קרוב יותר מכל חבריו להבקיע שער לזכות מכבי תל אביב הערב אמר בסיום המשחק: "זה לא היה פיק ברכיים, קיבלנו שערים לא מחוייבים. לא התחלנו טוב והיה קשה מאוד לחזור. יש משחקים כאלה וצריך לשכוח מהם. יש עוד סיבוב שלם והמטרות שלנו הן אותם מטרות. למכבי תל אביב אין בעיה של אגרסיביות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully