וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליובין: "ניצחון חוץ משמעותי, אני מאושר"

3.1.2011 / 22:46

מאמן גלבוע/גליל חגג את הקאמבק מול אשקלון. יבזורי: "מעדיף לזכור רק את הדקות האחרונות". בית הלחמי: "מתסכל מאוד"

אין ספק שמחמאות על רמת הכדורסל שהציגה הערב (שני) הפועל גלבוע/גליל עליון היא לא הולכת לקבל בקרוב, אבל קבוצתו של ליאור ליובין הוכיחה פעם נוספת שהעונה גם אם היא נופלת לפיגור דו ספרתי במחצית השניה, שום דבר לא נגמר. גלבוע/גליל ביצעה קאמבק נהדר, הרבה בזכות יכולת טובה של דגן יבזורי (שהיה חלש מאוד עד לרבע האחרון), שהוביל את קבוצתו ל-76:80. החדשות הטובות הנוספות של ליובין הן ששני השחקנים שהובילו את רשימת הקלעים הם ישראלים (יבזורי ומקל), ובעיקר שקבוצתו הציגה הרבה לב בשלבי הסיום.

"היו לנו הרבה ניסיונות קאמבק במהלך המשחק", אמר מאמן גלבוע/גליל, ליאור ליובין. "התחלנו לא טוב. היה רצון גדול היום וזה המשך גם לשבוע שעבר. זה היה משחק חוץ קשה מול קבוצה קשה, זה ניצחון חוץ משמעותי מאוד ואני מאושר. היינו אגרסיבים, אבל הלכנו לאיבוד. לא נכנסו לנו הזריקות במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה השתפרנו". על היריבה הבאה שלו, הפועל ירושלים, אותה מאמן חברו ושותפו עד לא מזמן, עודד קטש, אמר ליובין: "המשחק מול ירושלים בחמישי יהיה משמעותי מאוד, אבל כל משחק הוא משמעותי מאוד. אין משחק אחד יותר חשוב מהשני. אני בטוח שיהיו הרבה טקסים לפני המשחק, אבל זה לא מה שחשוב. אנחנו מקום שני, אבל הכל נזיל ויותר חשוב זה איך שאנחנו משחקים. מה שחשוב זו הדרך שלנו, אני מסתכל על הטבלה, אבל גם על הוידאו וזה מה שיותר חשוב לי".

דגן יבזורי, שסיים עם 21 נקודות (שיא קריירה) אמר בסיום: "אני מעדיף לזכור רק את שש הדקות האחרונות במשחק. מה שקרה לפני כן זה משהו שקורה, אבל אני שמח שהראינו אופי במחצית השנייה וניצחנו. זה השפיע עליי קצת, אבל אנחנו לא מאבדים ביטחון מהר כל כך". על השיתוף פעולה המוצלח עם גל מקל אמר יבזורי: "אני וגל כבר מכירים אחד את השני באופן עיוור וזה חשוב כי קלעי חי מרכז". על היריבה הבאה אמר השחקן: "יהיה משחק קשה מאוד נגד ירושלים ואני מקווה שנשתפר עד אז ונציג משחק טוב יותר".

"החיים הם לא דבש, בטח בכדורסל"

באשקלון היו המומים מעט בסיום, לאחר שהקבוצה שלטה לאורך שלושה וחצי רבעים, וכבר הוליכה ב-15 נקודות הפרש. “המשחק היה ביד? ביד זה לא בסוף הרבע השלישי", אמר בסיום מאמן הקבוצה, אריאל בית הלחמי. "לא שיחקנו נכון או חכם ברבע האחרון. ברגע שיוצאים מהשיטה זה מה שקורה ואין לנו להלין על זה". המאמן התייחס קם לקריאות האוהדים, שצעקו לו להתפטר: "לא נתקלתי עדיין בקריאות כאלו להתפטר, אבל זכותם של 4 ילדים לא מרוצים להרגיש ככה. זה חלק מהעסק. חבל שזה מה שקרה ואני אחראי על מה שקורה פה".

על קבוצתו אמר בית הלחמי: "אנחנו חסרים גארדים אבל אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים שנתנו את הכל. גם עם מה שהיה שיחקנו לא רע, זה מתסכל מאוד להפסיד משחקים צמודים, ברור שזה לא עושה טוב וזה יושב בראש. המצב לא קל אבל החיים הם לא דבש, בטח בכדורסל. יש עוד הרבה מכשולים בדרך אבל אנחנו קבוצה, וקבוצה שלא נשברת".

רכז הקבוצה, ליאור ליפשיץ הוסיף לאחר ההפסד הכואב: “אנחנו בתקופה שכל מה שאנחנו מנסים לא עובד. אנחנו משחקים 3 רבעים טוב ואז מפקששים. יש לחץ ואנחנו עושים טעויות מנטליות. להגיע לרבע אחרון עם 11 הפרש ולפסיד זה קשור הרבה בראש. חבל על ההנהלה, על הצוות המקצועי ועל עצמנו. נרים את הראש ונקווה לימים טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully