וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את סטוק

שחקניו של פרגוסון שמרו על המקום הראשון אחרי שהרננדז (27) ונאני (50) כבשו, אואן חזר. 0:3 לפולהאם על ווסט ברומיץ'

באנגליה ממשיכים לקבל הצגות לכבוד חג המולד והערב (שלישי) נערכו שלושה משחקים, כשבמוקד העניינים הופיעה מנצ'סטר יונייטד, שלא הייתה רחוקה הרבה מלסיים עוד משחק בתיקו, אך לשמחתה הרבה היא לא איפשרה לסטוק הצנועה לחגוג באולד טראפורד וניצחה אותה 1:2. כעת כל הלחץ עובר אל הקרב המסקרן בין ארסנל למנצ'סטר סיטי ביום רביעי, כאשר השתיים לא ממש ישמחו לראות את סגנית האלופה האנגלית בורחת.

בלקפול, שנחשבת לאחת ההפתעות הנעימות בליגה, הייתה קרובה למנוע מבירמינגהאם לחגוג, אבל ספגה דקה לסיום שער של סקוט דאן ונוצחה 2:1, כשתחתית הפרמייר ליג ממשיכה להסתבך בעקבות הניצחון 0:3 של פולהאם על ווסט ברומיץ', מה שמחזיר את ווסטהאם ואברהם גרנט אל מתחת לקו האדום (מקום 18).

מנצ'סטר יונייטד - סטוק 1:2

אחרי שחזרו לנצח בשבת האחרונה ותיסכלו את ווסט ברומיץ' עם 1:2, השחקנים של אלכס פרגוסון הבינו שמבחן התוצאה הוא לא פחות חשוב מהדרך, ובמשחק לא גדול הם השיגו שלוש נקודות שמשאיר אותם לפחות עד המחזור הבא במקום הראשון. סגנית האלופה עלתה ללא אדווין ואן דר סאר בין הקורות, ובלי ווין רוני, שפצוע בקרסול, וריו פרדיננד, שזכה למנוחה. לעומתם, פטריס אברה ודרון גיבסון, שהוטל ספק לגבי שיתופם, פתחו ב-11 של פרגוסון.

מי שבעיקר נהנה מהמנוחה של רוני הוא חאבייר הרננדז, שעלה כמחליף בשבת וכבש את שער הניצחון. הפעם צ'יצ'יריטו להט עם שער היתרון ובישול נוסף שסידר את שלוש הנקודות היקרות. אחרי מספר נסיונות של יונייטד להבקיע, בדקה ה-27 מהלך מצוין שהתחיל בדימיטאר ברבאטוב, שמסר לנאני בצד ימין. הפורטוגלי המשיך עם מסירה למרכז אל הרננדז, שסיים עם כדור ברשת בעקב אחורי יפהיפה.

אלא שסטוק, שנחשבת לאחת הקבוצות המפתיעות ביותר העונה ואל המשחק הזה היא הגיעה מהמקום השמיני עם מומנטום נהדר של שני ניצחונות משלושת משחקי הליגה האחרונים, לא ויתרה ובאחת ההזדמנויות הבודדות שלה היא הבקיעה, לראשונה מזה 30 שנה באולד טראפורד. זה קרה בדקה ה-50 כשדין וויטהד ניצל את העובדה שהוא לא כוסה על ידי ההגנה האדומה ונגח פנימה לאחר הרמה מצוינת של סאנלי טונצ'אי.

אלא שקבוצתו של טוני פוליס נכנעה שוב לשיתוף הפעולה בין הפורטוגלי למקסיקני בדקה ה-62 אחרי שהרננדז מצא את נאני, שעשה את הסיבוב מצוין ומקצה הרחבה שיגר טיל ברגל שמאל לפינה הרחוקה וקבע את תוצאת הסיום. מי שזכה לשחק לראשונה מזה שלושה חודשים הוא מי ששמו עלה כמועמד לעזוב בינואר: מייקל אואן, שנכנס כמחליף בדקה ה-78 במקום הרננדז.

משחקים נוספים

בלקפול - בירמינגהאם 2:1

לבלקפול: די ג'יי קמפבל 68, לבירמינגהאם: אלכסנדר חלב 24, סקוט דאן 89. דקל קינן לא נכלל בסגל.

פולהאם - ווסט ברומיץ' 0:3
לפולהאם: סימון דייויס 45, קלינט דמפסי 56, ברדה האנגלנד 65

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully