וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היגואין נחת במדריד וסירב להתייחס למצבו

הארגנטינאי, שככל הנראה גמר את העונה, לא הודה שיעבור ניתוח. בנזמה רוצה למלא את מקומו: "רוצה לספק לקהל הנאה"

העובדה לפיה גונזאלו היגואין זקוק לניתוח בגבו וכנראה גמר את העונה, השאיר את ריאל מדריד עם מצבת חלוצים רזה ביותר בדמותם של קארים בנזמה ואלבארו מוראטה בן ה-18. אגב, היגואין נחת הערב (שני) במדריד וסירב להתייחס למצבו הרפואי כשאמר: "אני מרגיש קצת יותר טוב, החגים היו בסדר גמור, אבל עכשיו זה לא הזמן לדבר". בעקבות כך, ז'וזה מוריניו נחוש לחזק את הקבוצה בחלוץ נוסף, אבל מי שמקווה להראות סופסוף שההשקעה בו הייתה מוצדקת הוא קארים בנזמה, שנרכש בקיץ שעבר תמורת כ-35 מיליון יורו.

בראיון ל"אס" אמר הצרפתי: "אני פה שנה וחצי ועכשיו אני מקווה לעשות הרבה דברים, כמו לספק הנאה לאוהדים. לפעמים אתה כובש ולפעמים לא, הדבר החשוב הוא שהרווחתי בחזרה את המהירות שלי. אני אעשה הכל כדי לכבוש לפחות שער למשחק".

אפרופו מוריניו, מאמן ריאל נבחר היום (שני) למאמן הטוב בעולם לשנת 2011 על ידי ההתאחדות הבינלאומית לסטטיסטיקות בכדורגל. המאמן הפורטוגלי, שזכה בטרבל עם אינטר בעונת 2009/10, זכה ב-294 נקודות, לעומת 188 של מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה, שזכה בתואר בעונה שעברה, והגיע שני השנה. זוהי זכייתו השלישית של מוריניו בתואר זה, לאחר שזכה בו גם ב-2004 ו-2005.

מתוך 19 המאמנים שנכללו ברשימה הכוללת, 14 מתוכם אירופאים, שניים אמריקאים, שניים אסייאתים ואחד אפריקאי. בבחירה לקחו חלק 36 מדינות. ההולנדי לואיס ואן חאל, הגיע למקום השלישי, לאחר שהוביל את באיירן מינכן אשתקד לזכייה בדאבל בגרמניה וכן לגמר ליגת האלופות. קיקה סאנצ'ז פלורס, שהוביל את אתלטיקו מדריד לזכייה בגמר הליגה האירופית, סיים במקום הרביעי.

דירוג המאמנים:

1. ז'וזה מוריניו (פורטוגל - אינטר/ריאל מדריד) 294 נקודות
2. פפ גווארדיולה (ספרד - ברצלונה) 188 נקודות
3. לואיס ואן חאל (הולנד - באיירן מינכן) 75 נקודות
4. קיקה סאנצ'ז פלורס (ספרד - אתלטיקו מדריד) 46 נקודות
5. קרלו אנצ'לוטי (איטליה - צ'לסי) 41 נקודות
6. אלכס פרגוסון (בריטניה - מנצ'סטר יונייטד) 38 נקודות
7. ארסן ונגר (צרפת - ארסנל) 33 נקודות
8. סלסו חוארז (ארה"ב - אינטרנסיונאל) 24 נקודות
9. רוי הודג'סון (אנגליה - פולהאם/ליברפול) 20 נקודות
10. לאמין נדייה (סנגל - מזמבה) 11 נקודות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully