וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "לא קונה את הבולשיט של הזן הזה"

כוכב הלייקרס הגיב לאחר ההפסד לממפיס לטענות של ג'קסון שאמר עליו: "קובי דפק את המשחק עם מהלכי האחד על אחד"

האלופה לוס אנג'לס לייקרס אירחה הלילה (בין ראשון לשני) בביתה את ממפיס גריזליס, שהיה גם קרב בין האחרים לבית משפחת גאסול - פאו מהלייקרס ומארק מהדובים. הקבוצה האורחת הדהימה את הלייקרס 85:104, ופיל ג'קסון יודע שלקבוצה שלו פשוט לא הגיע. "בכל קטגוריה ופרמטר במשחק הם היו טובים יותר מאיתנו", אמר הזן מאסטר.

ג'קסון המשיך ועקץ את הכוכב שלו, כשאמר: "נפלנו לפיגור מוקדם ברבע השלישי בגלל מהלכים טיפשיים- מסירות לא טובות, והגנה רעה במתפרצות- ואז קובי היה צריך לדפוק את המשחק וללכת למהלכים של אחד על אחד. זה מוציא את שאר הקבוצה מהתמונה". קובי בריאנט עצמו לא ממש אהב את הדיבורים של מאמנו, ואמר בתגובה: "אני לא קונה את הבולשיט של הזן הזה. אני חושב שאנחנו מסתכלים יותר מדי רחוק במקום להסתכל על המשחקים שממש לפנינו".

"הם רצו כמה פעמים נגדנו", אמר מאמן ממפיס ליונל הולינס, "אבל לקחנו כמה פסקי זמן, האטנו את הקצב ואותם, חזרנו לעשות מהלכים נכונים . שיחקנו את המשחק בצורה נכונה נגד יריב חזק שכזה".

* בוסטון עצרה את רצף שני ההפסדים שלה עם ניצחון 79:93 על הראפטורס בקנדה. הסלטיקס קיבלו חזרה את רייג'ון רונדו, ששב לפרקט לאחר שבעה משחקים בחוץ. "הוא גורם לזה להיראות טוב ולהיות נכון", אמר גלן דייויס על רונדו שמריץ את התקפות הירוקים. "הוא כמו מהנדס או מפיק".

"זה מתסכל לשבת בחוץ", אמר רונדו כאר התייחס לתפקידו של מאמן בקבוצה. "זה מתסכל להיות מאמן. אני לא יודע אם ארצה לאמן אחרי שאפרוש. שחקנים, אתה אומר להם דבר אחד, הם עושים את ההפך".

* דאלאס לא התקשתה להשיג ניצחון מספר 25 בליגה (אל מול 8 הפסדים) 95:104 בקליבלנד על הקאבס, זאת ללא דירק נוביצקי וקרון באטלר, שלגביו קיים חשש שגמר את העונה. "זה ניצחון שהיינו צריכים", אמר מאמן המאבס ריק קרלייל. "עם מה שקרה לקרון בלילה שעבר, עברנו עלינו 24 שעות לא קלות, אבל הבחורים יצאו החוצה ונלחמו חזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully