וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "הכל בסדר בחדר ההלבשה"

מאמן צ'לסי התייחס לחילופי ההאשמות בין דרוגבה לטרי אחרי התיקו נגד אסטון וילה והוסיף: "מירוץ האליפות לא נגמר"

אם לא די בצרות של צ'לסי על הדשא, לאחרונה מופיעים שוב ושוב דיווחים על חדר הלבשה מפולג (ואולי זה בעצם מה שמביא לצרות על הדשא) ואתמול (ראשון) ניתן גם ניתן היה לראות את זה כשג'ון טרי ודיידיה דרוגבה החליפו ביניהם האשמות אחרי שער השוויון של אסטון וילה בתוספת הזמן, שקבע 3:3 בסטמפורד ברידג'.

"הכל בסדר בחדר ההלבשה", אמר המאמן קרלו אנצ'לוטי, "איבדנו ביטחון, אבל לא את רוח הניצחון. במשחק הקודם (0:1 על בולטון) שיחקנו טוב, אבל אנחנו צריכים להשתפר".

המאמן נאלץ להרכיב אתמול את ג'פרי ברומה בן ה-19 במרכז ההגנה לצידו של טרי וזאת בגלל שאלכס פצוע וברניסלב איבנוביץ' היה מושעה. "כמובן שהפסדנו משהו מבחינה הגנתית", אמר אנצ'לוטי, "אני רק רוצה להגיד שברומה שיחק טוב מאוד בהיעדרם של האחרים. אבל איבדנו אנרגיה בכדורי הגובה וספגנו את השער השני בלי סיבה".

האיטלקי מאוד מקווה לקבל מהבוס רומן אברמוביץ' כסף לרכש בחודש הקרוב, כשהעמדה שזקוקה לחיזוק המיידי ביותר היא עמדת הבלם. במקרה שזה יקרה, דויד לואיז מבנפיקה הוא המועמד המועדף על אנצ'לוטי. המאמן, בכל מקרה, עדיין לא אמר נואש לגבי מאבק האליפות למרות שהפער ממנצ'סטר יונייטד עומד על שש נקודות ולצ'לסי משחק עודף.

"קודם כל יונייטד צריכה לנצח את המשחק החסר שלה", אמר אנצ'לוטי, "דבר שני, הפער קיים, אבל הכל עדיין פתוח. נצטרך לנצח אותם בלונדון ואם נעשה את זה, תהיה לזה חשיבות במירוץ על התואר. אנחנו צריכים לנצח אותם כאן. מירוץ האליפות לא נגמר ואנחנו עדיין יכולים לעשות משהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully