וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 3.1

קיקו מאקדה לסמפדוריה, באפטיסטה למלאגה. וואלה! ספורט מביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* סמפדוריה רשמה יום פעיל בשוק ההעברות. הקבוצה, שסבלה מבעיה בחוד אחרי השעייתו של אנטוניו קסאנו, החתימה היום את קיקו מאקדה האיטלקי, חלוצה של מנצ'סטר יונייטד והנבחרת הצעירה של איטליה. מאקדה הושאל עד לסיום העונה. "הוא יוכל בקלות למלא את מקומו של קסאנו", אמר נשיא הקבוצה ריקרדו גארונה. כמו כן, גם אלכס פרגוסון הביע סיפוק על ההשאלה, בתקווה שהשחקן יזכה לדקות משחק.

* כמו כן, סמפדוריה השאילה לצ'זנה את הקשר פאולו סמארקו בן ה-27, לשעבר שחקן הנבחרת הצעירה של איטליה.

* אגב, מילאן הודיעה רשמית על השלמת העברתו של אנטוניו קסאנו, אחרי שקיבלה מהנהלת הליגה את כל המסמכים הדרושים. קסאנו מגיעה למילאן בהעברה חופשית.

* מלאגה השלימה רשמית את עסקת רכישתו של החלוץ הברזילאי ז'וליו באפטיסטה, ששיחק ברומא. באפטיסטה חתם על חוזה לשלוש שנים וחצי בקבוצה מדרום ספרד, ועסקת העברתו מוערכת בכמעט שני מיליון יורו. מלאגה תהיה קבוצתו הספרדית השלישית של באפטיסטה, ששיחק בעבר בריאל מדריד וסביליה.

* ולנסיה רכשה מליל את הבלם הצרפתי הבינלאומי אדיל ראמי, שהיה על הכוונת של לא מעט קבוצות מאנגליה. ראמי יעבור לקבוצה הספרדית רק בקיץ אחרי שיישאר בליל בחצי השנה הקרובה כמושאל.

* לה מאן הצרפתית צירפה את הקשר ההגנתי יוהאן הוטקר, 29, שסיים את חוזהו בסנט אטיין בקיץ האחרון.

* החלוץ ממאלי, דרמאנה טראורה, 28, עזב את לוקומוטיב מוסקבה וחתם לשנתיים וחצי במדי סגנית אלופת אפריקה, אספרנסה הטוניסאית.

* אוניברסידד דה צ'ילה החתימה את גוסטבו קנאלס, 28, מאוניון אספניולה. החלוץ הארגנטינאי כבש בעונה החולפת 14 שערים ב-17 משחקים.

* דני אבדיץ' חתם לשלוש שנים וחצי בורדר ברמן. על פי הדיווחים, תשלם הקבוצה של קלאוס אלופס ותומאס שאף כ-2.5 מיליון יורו תמורת החלוץ השבדי הבינלאומי בן ה-22, שמגיע על מנת להיכנס לנעליו של הוגו אלמיידה שעבר לבשיקטאש.

שמועות

* על פי מספר כלי תקשורת, ארסנל צפויה להגיש לאייאקס הצעה כספית שתנוע סביב 29 מיליון יורו עבור החלוץ האורוגוואי לואיס סוארז.

* טוטנהאם מתכננת הצעה בסך 1.5 מיליון ליש"ט על קשר אברטון, סטיבן פינאר, אך הטופיז צפויים לדרוש סכום כפול. הסיבה למחיר הנמוך בכל מקרה נעוצה בכך שהדרום אפריקאי יסיים את חוזהו בקיץ וכרגע מסרב לחתום על חוזה חדש בגודיסון פארק.

* "דיילי מירור" טוען הבוקר שבלקבורן מתכננת להגיש הצעה לקשרה של מילאן, רונאלדיניו, ולפיה הוא ירוויח 130 אלף ליש"ט לשבוע באיווד פארק. מילאן לא צפויה להערים קשיים על שחרורו של הבזרילאי.

* אינטר תנסה לרכוש את קשר/חלוץ אודינזה, אלכסיס סאנצ'ז. תג המחיר של הצ'יליאני הצעיר נע סביב 20-25 מיליון יורו והוא נמצא על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד, אבל הנראזורי מקווים להשיגו תמורת סכום נמוך יותר כשכחלק מהעסקה הם יציעו להעביר לאודינזה את ג'ונתן ביאביאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully