וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "צריך להיות סבלני עם מנג'ר חדש"

מאמן ווסטהאם סבור שהמהירות מן השטן: "לוקח זמן לשנות קבוצה", וממשיך להחמיא לסירס: "משחק בצורה אינטיליגנטית"

יומיים לאחר הניצחון 0:2 בקרב התחתית החשוב על וולבס, התפנה מנג'ר ווסטהאם אברהם גרנט לדבר והסביר למה לא כדאי היה לפטר אותו. "עבורי זה מאוד משונה שבוחרים מנג'ר ביוני ובחודש אוקטובר-נובמבר כבר רוצים לבצע שינוי ולהחליפו", אמר גרנט. "כשאתה בוחר מנג'ר, אתה בוחר פילוסופיה - לא סתם בוחרים מנג'ר. לעתים צריך להיות סבלני עם הבחירה שעשית, אפילו כשבוחרים מנג'ר חדש. כשאתה מקבל קבוצה אי אפשר לשנות אותה תוך חודש-חודשיים, זה לוקח זמן".

לאחר מכן, בחר גרנט להחמיא לשחקן הקבוצה פרדי סירס. סירס בן ה-21, תוצר מחלקת הנוער של המועדון מלונדון ושחקן מבטיח מאוד, כבש בעונת 2007/8 25 גולים ב-24 משחקים בנוער ובמילואים. ביום שבת הוא הרשית את השני של הקבוצה במשחק באפטון פארק.

"סירס היה איתנו במחנה האימון של הקבוצה בתחילת העונה", אמר גרנט על השחקן שעלה לקבוצת הנוער כבר בגיל 15. "הוא היה טוב באימונים ובמשחקי ההכנה, אבל אז הרגשנו שהוא צריך לצבור עוד ניסיון. הוא עבר לחודש השאלה לסקונת'ורפ יונייטד (מליגת המשנה) ועקבנו אחריו. אפילו אם הוא לא כבש אני חושב שהוא עשה עבודה טובה, פעמיים או שלוש הוא היה איש המשחק.

"הייתה לנו בעיה בקבוצה אז קראנו לו חזרה כי הבנתי שבזמן הקשה שעברנו אפשר יהיה להשתמש בו", הוסיף גרנט. "הוא עושה את הדברים הנכונים לאחרונה. הוא משחק בצורה אינטליגנטית ועושה עבודה טובה עבור האחרים בקבוצה. הוא עדיין צעיר, הוא עוד יכול להשתפר. הוא כבש שער נהדר, הוא רק צריך להמשיך ולהתמיד בדרך זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully