וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

של מי היום הזה?

בזמן שמכבי חיפה ומכבי תל אביב לא רוצות שהפועל תל אביב תברח להן, אנחנו דווקא טרודים בשאלה מי יכבוש בשלישי יותר שערים: ולדימיר דבאלישווילי או אלירן עטר. התשובות בפינת על הסכין

מזמן לא הגשנו לכם את פינת על הסכין. הכללים מאוד פשוטים: מי מגיע חם יותר למשחק, כלומר מי כובש יותר, או לחילופין אנחנו משחקים על כמה שערים יכבוש חלוץ מסוים. אנחנו פותחים במאצ' אפ המסקרן בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, כשהשניים שנבחרו הם ולדימיר דבאלישווילי ואלירן עטר. משם אנחנו ממשיכים לשאלה כמה שערים יכבוש דימיטאר ברבאטוב במשחק של מנצ'סטר יונייטד נגד סטוק סיטי ביום שלישי. התשובות, כרגיל, לפניכם.

משחק מספר 42 (שני): ולדימיר דבאלישווילי - אלירן עטר 3.10, 1.60, 3.35

משהו לא טוב עובר על חלוץ מכבי חיפה, שלא מצליח לשחזר את ההצלחות מהעונה שעברה ונראה תקוע מאוד בינתיים. בינתיים לגאורגי יש חמישה שערים, אבל עדיין נראה שאחוז ניצול המצבים שלו דורש שיפור משמעותי. אלירן עטר לעומתו כבש שבעה שערים, אבל גם הוא לא מגלה יותר מדי יציבות בהרכב של מכבי תל אביב, על אף העובדה שיש לו נטייה לכבוש במשחקים גדולים. צר לנו לאכזב אתכם אבל שני השחקנים יכבשו כמות זהה של שערים או לא יכבשו בכלל.

ההימור: X

משחק מספר 74 (שלישי): דימיטאר ברבאטוב (1) 1.95, 2.15, 3.70

אין ספק שדימיטאר ברבאטוב הוא השם החם ביותר במנצ'סטר יונייטד. אחרי שהתלוננו נגד החלוץ הבולגרי שהוא לא מספק את הסחורה, העונה הוא נותן תפוקה שלא מביישת כלל את סגנית האלופה. בשבת האחרונה אמנם ברבאטוב לא היה אחד המבקיעים נגד ווסט ברומיץ', אבל הוא היה אחראי לשער קודם לכן ב-1:1 נגד בירמינגהאם, לצמד מול סנדרלנד והזיכרון מהחמישייה שהבקיע נגד בלקבורן עדיין מהדהד. קשה להאמין שברבאטוב לא יעשה משהו מול סטוק, שתיראה חסרת אונים. אנחנו הולכים על שער אחד.

ההימור: X

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully