וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושות צרות בצרורות

עירוני אשקלון אמורה להפריע לתוכניות של הפועל גלבוע/גליל עליון ו-ווסט ברומיץ' תנסה להשאיר את פולהאם מתחת לקו האדום באנגליה. פינת הכבשה השחורה

כמה שאנחנו אוהבים הפתעות, ואנחנו ממשיכים לחפש אותם בדיוק במקומות שלא תמיד אנחנו רגילים לחשוב עליהם. בפינת הכבשה השחורה אנחנו רוצים להאמין שנתפוס הפתעה כשעירוני אשקלון מארחת את האלופה הפועל גלבוע/גליל עליון ובהמשך אנחנו הולכים על המשחק בפרמייר ליג שייערך ביום שלישי בין פולהאם לווסט ברומיץ', ומאמינים שלמרות היתרון של הקוטג'רס, תהיה שם מיני הפתעה.

משחק מספר 35 (שני): עירוני אשקלון - גלבוע/גליל (2+) 1.80, 9.0, 1.80

שלא תטעו, אמנם עירוני אשקלון מדורגת במקום האחד לפני אחרון בטבלה, לא מדובר בקבוצה רעה. שחקניו של אריאל בית הלחמי אמנם לא ניצחו בשני המחזורים האחרונים בליגה, אבל במשחק אחד הם נתנו פייט די טוב ברוב שלבי המשחק נגד מכבי תל אביב ובמשחק נוסף הם הפסידו ממש בסיום ועוד בהארכה למכבי אשדוד. עוד קודם לכן אשקלון ניצחה את בני השרון ובסך הכל היא נוצחה בעוד כמה משחקים צמודים. הפעם אנחנו מאמינים שאשקלון תחזור עם הניצחון.

ההימור: 2

משחק מספר 76 (שלישי): פולהאם - ווסט ברומיץ' 1.95, 2.15, 3.70

זה מסוג המשחקים שאתם בוודאי שואלים את עצמכם מי פה בדיוק הכבשה השחורה. למרות שפולהאם מדורגת מתחת לקו האדום, היא מגיעה עדיפה להתמודדות נגד ווסט ברומיץ' שמדורגת במקום ה-14 ואף היא נאבקת על חייה. אלא שמי שמסומנת אצלנו ככבשה השחורה היא ווסט ברומיץ', שהספיקה השנה לנצח את ניוקאסל 1:3, את אברטון 1:4, את ארסנל 2:3 ומול טוטנהאם היא חילצה 1:1. ואגב, בסיבוב הקודם ווסט ברום ניצחה 1:2 את פולהאם, אז מה דעתכם פה על תיקו?

ההימור: X

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully