וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "המשחק הזה שייך לצ'אבי"

מאמן ברצלונה הקדיש את ה-1:2 על לבנטה לקשר, שהשווה את שיא ההופעות בקבוצה והוסיף: "קשה לחזור לשחק אחרי החגים"

ברצלונה אמנם לא רשמה הערב (ראשון) את אחד המשחקים הגדולים שלה העונה, אך הצליחה להשיג ניצחון 1:2 בבית על לבנטה במסגרת המחזור ה-17 של הליגה הספרדית. צמד של פדרו הנפלא סידר לאלופה יתרון חמש בפסגה על ריאל מדריד, לפחות עד הדרבי הקטן של ריאל מדריד מחר מול חטאפה. אחד האירועים המרגשים בניצחון הערב הייתה העובדה שצ'אבי רשם את ההופעה ה-549 שלו במדי הבלאוגרנה והשווה את שיאו של בלם העבר, מיגלי.

"המשחק הזה שייך לצ'אבי", אמר בסיום פפ גווארדיולה, "אני הגעתי ל-300 הופעות וזה נראה לי מטורף. מיגלי שיחק 549 פעמים ופרש בגיל 38. צ'אבי רק בן 30 ושיחק כבר ב-549 משחקים. אני לא אופתע אם צ'אבי יגיע גם ל-700 הופעות". לאחר מכן התפנה מאמן בארסה לדבר גם על המשחק עצמו: "אנחנו תמיד מתייחסים ליריבה בכבוד הראוי לה. ידענו שיהיה קשה מאוד לשבור את לבנטה, מפני שהם ירצו להתאושש מתבוסת ה-8:0 שהם ספגו בברנבאו מול ריאל מדריד. הם עברו לשחק 4:5:1 והיו ממושמעים מאוד. זה היה משחק שקשה לחזור אליו אחרי החגים. ב-1:2 הם כמעט וחזרו וזה צריך להוות תמרור אזהרה בשבילנו".

גווארדיולה התייחס כמובן גם לצמד של פדרו, שהמשיך בכושר המצוין שלו: "הוא שחקן חשוב מאוד בשבילנו. הוא בכושר הכי טוב בחיים שלו ועושה כמעט כל דבר באופן מבריק, הוא שחקן מצוין. כשהוא באזור הרחבה, הוא ממש כמו מסי. הוא עובד קשה מאוד בשביל הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully