וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד, מנצ'סטר, מבול

פינת לפנינו המבול מהמרת על כמות השערים בדרבי בין חטאפה לריאל מדריד ובמפגש בין מנצ'סטר יונייטד לסטוק סיטי

הליגה הספרדית חזרה מפגרת חג המולד, באנגליה טירוף המשחקים נמשך ואנחנו כאן בשבילכם לקראת עוד מחזור אירופי של משחקי אמצע השבוע. פינת לפנינו המבול ממשיכה להמר על כמות השערים והפעם אנחנו בדרבי הקטן של מדריד בין חטאפה לבלאנקוס הנוצצים של ז'וזה מוריניו. בשלישי עוברים לאנגליה למנצ'סטר יונייטד שמארחת את סטוק באולד טראפורד. הכינו את המטריות?

משחק מספר 54 (שני): חטאפה - ריאל מדריד (2.5) 2.25, 1.25

במשחקי החוץ שלה בליגה עד כה, ריאל נציגה יכולת פחות מרשימה מבחינה התקפית עם 13 שערים משמונה משחקים. בכלל, כשגונזאלו היגואין פצוע וקארים בנזמה ממשיך לשמור על חוסר יציבות, ז'וזה מוריניו בהחלט לא מרוצה מהחלק הקדמי שלו. מנגד, חטאפה נראית נהדר במשחקי הבית שלה, שם הפסידה רק למלאגה וברצלונה. הקבוצה הקטנה של מדריד, אגב, יצאה לפגרה עם שלושה ניצחונות רצופים והיא אחת ההפתעות הנעימות של השנה. בדקנו ומצאנו שבשני המפגשים האחרונים בין הקבוצות במגרשה של חטאפה נפלו 10 שערים. זה שכנע אותנו לסמן אובר.

ההימור: 2

משחק מספר 73 (שלישי): מנצ'סטר יונייטד - סטוק (2-3) 4.05, 1.90,

מה אתם חוזים למשחק בין אחת ההתקפות החמות באנגליה לאחת ההגנות החזקות בליגה? השדים האדומים שבים הביתה אחרי שני משחקי חוץ ובאולד טראפורד הם כבשו העונה בכל משחק ליגה. בכלל, במשחקי מנצ'סטר יונייטד מובקעים העונה קרוב לשלושה שערים. אלא שסטוק היא ממש לא בשר תותחים. החבורה של טוני פוליס אולי לא שומרת על יציבות בתוצאות, אבל בהחלט עושה צרות לכל יריבה. לסטוק הגנה יציבה טובה ואנחנו לא צופים תוצאה גבוהה ולכן הולכים על כמות שערים סולידית.

ההימור: X

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully