וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "זה מאוד מאכזב, כבר חשבנו שניצחנו"

מנג'ר צ'לסי כאב את התיקו הדרמטי עם אסטון וילה: "אם נעבוד קשה נוכל לחזור להילחם על האליפות". פרידל: "תוצאה גדולה"

כמה קרובה היתה צ'לסי לפתוח ברגל ימין את שנת 2011, אלא שתוספת זמן כואבת במיוחד הביאה לאיבוד נקודות נוסף. הבלוז הצליחו לחזור מפיגור 2:1 מול אסטון וילה ליתרון 2:3 בדקה ה-89, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לקיירן קלארק, שקבע 3:3 דרמטי במיוחד והמשיך את המומנטום הלא טוב של האלופה. מתוך שלושים נקודות אפשריות בעשרת המשחקים האחרונים הוציאו צ'לסי עשר בלבד, ומי זוכר כעת שאחרי עשרה מחזורים הבלוז הוליכו את הטבלה ביתרון חמש נקודות ממנצ'סטר יונייטד. כעת קרלו אנצ'לוטי ושחקניו במקום החמישי, במרחק שש נקודות ומשחק עודף מהשדים האדומים, ומירוץ האליפות נראה קשה מאוד.

כיאה לעיתונאים האנגלים, אנצ'לוטי נשאל בתום המשחק הדרמטי האם צ'לסי איבדה סיכוי לשמור על תארה העונה. "לא, אני לא חושב, כי אנחנו משתפרים", אמר המנג'ר האיטלקי. "איבדנו ביטחון אבל לא את המנטליות המנצחת שלנו. הפער אמנם לא קטן אבל הכל פתוח. אם נעבוד קשה נוכל לחזור ולהילחם על התואר".

בנוגע למשחק עצמו הוסיף אנצ'לוטי: "היה משחק קשה כי אסטון וילה לחצו בפתיחה. כשהם הובילו 1:2 שיחקנו טוב, עם רוח ואינטנסיביות, וזה מאוד מאכזב. כבר חשבנו שניצחנו, היינו צריכים להתמקד ואיבדנו שתי נקודות ברגע האחרון".

מנגד, בראד פרידל הוותיק הציל שוב ושוב את אסטון וילה ובסיום הוא היה מאוד מרוצה: "זו תוצאה גדולה עבורנו. היינו בפורמה כל כך לא טובה, שהיינו צריכים משהו שיוציא אותנו משם וזה נהדר להתחיל כאן, בסטמפורד ברידג'. כשהם עלו ל-2:3 חשבנו: 'הנה עוד משחק שהלך', אבל מגיע כל הכבוד לשחקנים שנלחמו וחזרו. אני מקווה שכעת נוכל להתחיל את העונה שלנו ונטפס במעלה הטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully