וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושג האישור, אריק קמפבל חוזר לחולון

2.1.2011 / 16:24

בעלי עסקים מחולון אישרו את מימון העסקה, והפורוורד (33, 1.99), שזכה באליפות עם הקבוצה, חוזר אחרי שנתיים בצרפת

אריק קמפבל, שחקן הפועל חולון בעונת 2007/8, מצטרף לקבוצה של דני פרנקו, ויערוך כבר מחר (שני) את אימון הבכורה שלו במדי הקבוצה. בימים האחרונים ניהלו בחולון מגעים מתקדמים עם קמפבל וסוכנו, כשהבעיה העיקרית הייתה השגת אישור מבקרת התקציבים על מימון העסקה, כאשר היום אישרו שני בעלי עסקים מחולון את מימון העסקה. קמפבל ינחת כבר הערב בישראל, ויערוך ביום חמישי את הופעת הבכורה המחודשת שלו במדי הקבוצה מול מכבי אשדוד באולם הפחים.

קמפבל (33, 1.99), בוגר מכללת ספרינג היל מליגת ה-NAIA, הגיע לישראל בעונת 1999/2000 לאליצור קרית אתא מהלאומית איתה עלה לליגת העל. קמפבל המשיך בקבוצה והתפרסם בהצטיינות בניצחון הסנסציוני של קרית אתא על מכבי תל אביב ביד אליהו. בעונת 2002/3 שיחק בעירוני נהריה ושיחק בקבוצה במשך שלוש עונות עד שעזב לשנתיים במדי לה מאן, אלופת צרפת דאז.

בעונת 2007/8 חזר לישראל, להפועל חולון של מיקי דורסמן, בה רשם ממוצעים של 11.5 נקודות ו-8 ריבאונדים, בדרך לזכייה היסטורית באליפות אחרי ניצחון דרמטי בגמר הפיינל פור על מכבי תל אביב. בשנתיים האחרונות שיחק קמפבל בווילרבאן הצרפתית, כאשר בעונה שעברה רשם 6.1 נקודות ו-4.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully