וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר כהן: "מבטיח לאוהדים שסכנין תישאר בליגה"

השוער יצא בהצהרה לאחר הניצחון בשבת: "מקווה שזה יאחד אותנו". צ'ה מתח את המפשעה, יחמיץ את המשחק מול נתניה

למרות הניצחון 0:1 שהושג אמש (שבת) על עירוני קרית שמונה, בבני סכנין מתקשים עדיין לשמוח או ליהנות, זאת בשל אי הוודאות הכלכלית שמרחפת מעל המועדון. כזכור, ביקש יו"ר הקבוצה חסן אבו מהשחקנים לקצץ כרבע משכרם, אולם נענה בשלילה כמעט גורפת כשכל השחקנים סירבו לדרישת ההנהלה, מלבד אחמד קאסום.

מספר שחקנים, ביניהם טל חן שביקש לעזוב להפועל רמת גן, הביעו את רצונם לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות בינואר, דבר שיגרום ככל הנראה לראשי המועדון להפחית את דרישת הקיצוץ לכ-10-15 אחוזים, ובכך להגיע לפשרה עם מרבית השחקנים בסגל. מטרתו של הקיצוץ היא להפחית בהוצאות המועדון כדי לאפשר להקצות כסף לטובת רכש לחיזוק הקבוצה, השקועה עדיין בתחתית הטבלה.

קשר הקבוצה נסטיה צ'ה נפצע אמש מול קרית שמונה והוא סובל ממתיחה במפשעה. הקשר הסלובני יעבור מספר בדיקות ויחמיץ את המשחק הקרוב של הקבוצה מול מכבי נתניה, כאשר בסכנין כי יהיה כשיר למשחק הבית מול מכבי תל אביב בעוד שבועיים. הקשר הגיע היום לטיפול ופגישה עם הצוות הרפואי של מכבי חיפה.

השוער מאיר כהן, המשחק מזה תשע שנים במועדון, אף התייחס לנושא בקשת הקיצוץ בשכר שהעלתה הנהלת הקבוצה, ואמר לוואלה! ספורט: "יש כרגע חילוקי דעות בין ההנהלה לשחקנים, אבל אני מאמין שהדברים ייפתרו כבר במהלך השבוע הקרוב והכל יסתדר כי כולם חושבים רק על מטרה אחת והיא, איך להשאיר את סכנין בליגה. כולם צריכים עכשיו להתאחד.

"אחרי תקופה באמת ארוכה שלא ניצחנו בדוחא, הגיע הזמן שננצח בבית שלנו, לעיני הקהל שלנו", הוסיף השוער. "הניצחון הזה חשוב במיוחד אחרי כל הבלגן שיש סביב הקבוצה בשבועות האחרונים ואני מקווה שהוא יאחד אותנוט מחדש ונצא לדרך חדשה. אני חושב שמבחינת חומר השחקנים, סכנין הרבה יותר טובה מהרבה קבוצות בליגה, אלו אותם שחקנים שבעונה שעברה הביאו את הקבוצה למקום השביעי, נקודה אחת בלבד מהפלייאוף העליון.

"אני חושב שהבלגן שהיה בתחילת השנה פגע בנו", הוסיף השוער הוותיק, "אבל מה שהביא את הניצחון על קרית שמונה זה הרבה הקרבה ולחימה, אלה הדברים שחסרו לנו במשחקים הקודמים. כל שחקן נתן 200 אחוזים. זה אמנם לא היה משחק גדול, אבל הלב הענק ניצח וזה מה שחשוב בכדורגל. אני מבטיח לאוהדים שנישאר בליגה כי אנחנו קבוצה טובה. הקבוצה צריכה ניצחון או שניים כדי לעלות על המסלול הנכון. אני מקווה שתהיה לזה המשכיות נגד מכבי נתניה במחזור הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully