וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "צר לי שלא החזרנו את רונאלדיניו למוטב"

הקשר עזב את המחנה של מילאן וטס לברזיל כדי לסגור את העברתו לגרמיו, המאמן מאוכזב. קסאנו צפוי לפתוח מול קליארי

רונאלדיניו עזב היום (ראשון) את מחנה האימון של מילאן בדובאי כדי לקדם את עניין חתימתו בגרמיו הברזילאית. "צר לי שלא הצלחנו להחזירו למוטב", אמר מאמן הרוסונרי מסימיליאנו אלגרי. רונאלדיניו טס לפורטו אלגרה כדי להיפגש עם אחיו וסוכנו רוברטו אסיס, כשמי שעוד הגיע לשם כדי להיות נוכח במשא ומתן הוא סגן נשיא המועדון ממילאנו אדריאנו גליאני.

"אם לא נשיג סיכום עם המועדון", אמר רוברטו אסיס, "רונאלדיניו יחזור ויהיה שחקן מילאן. אנחנו לא שוללים כרגע שום דבר". מי שעוד מעוניינות לצרף את הקשר, לו נקבע תג מחיר של 8 מיליון יורו, הן פלמייראס ופלמנגו.

מי שיתפוס בקרוב מאוד את מקומו של רונאלדיניו הוא אנטוניו קסאנו, שהצטרף מסמפדוריה למילאן ועשוי לשחק במחזור הליגה הבא, ב-6 בינואר נגד קליארי. "אנטוניו לא התאמן מזה חודשיים", אמר אלגרי. "אבל הוא עובד מצוין ויהיה בקרוב בכושר טוב. הוא צפוי להיות כשיר ומוכן למשחק נגד קליארי. אנחנו בראש הטבלה ואנחנו יכולים לזכות בסקודטו. אין ספק שקיבלתי במילאן סגל חזק מאוד".

* מילאן פתחה הערב את טורניר האתגר באמירויות עם ניצחון 1:2 על אל אהלי מדובאי, כשאנטוניו קסאנו רשם את הבכורה שלו. קלארנס סיידורף העלה את הרוסונרי ל-0:1 בדקה ה-39 וג'יאקומו ברטה קבע את ה-0:2 בדקה ה-73. עלי עבדולה חסאן צימק ל-1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully