וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'קאנה: "עומר בוקנסבוים זה מה שהיה חסר לנו"

חלוץ הפועל רמת גן מעודד מהנקודה בליגה ומחמיא לעמיתו. הקבוצה ממשיכה להחתזק, עודד אלקיים וטל חן יחתמו השבוע

הפועל רמת גן הצליחה אמש (שבת) ללקט נקודה יקרה נוספת עם ה-1:1 מול בני יהודה באצטדיון וינטר במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. למעט ההפסד נגד הפועל תל אביב במחזור שעבר, נראה כי הדברים מתחילים קצת להתייצב ברמת גן, שרשמה שלוש תוצאות תיקו בארבעת משחקיה האחרונים.

הקבוצה עדין מדורגת במקום האחרון, אולם גורמים במועדון הביעו אופטימיות לנוכח התוצאות האחרונות וכן כי הספונסר והבעלים המיועד מורי ארקין הביע נכונות לפתוח את הכיס כדי לחזק את הקבוצה במספר שחקנים נוספים בחלון ההעברות. עד כה צורפו דודי פדלון, דן רומן וציון צמח, כשגם המגן עודד אלקיים מהפועל חיפה סגר את תנאיו ויחתום השבוע במועדון. גם הבלם טל חן הגיע להבנות כספיות עם ראשי הקבוצה. הוא צפוי להיפגש השבוע עם ראשי סכנין, לסכם על שחרורו ואז לחתום ככל הנראה על חוזהו החדש ברמת גן.

כזכור, שחררה רמת גן את שלושת שחקניה הזרים וכעת בוחן המאמן צביקה צמח, מספר זרים בעיקר לחלק הקדמי. היום (ראשון) תערוך הקבוצה משחק אימון נגד בית"ר ירושלים, בו ייבחן הצוות המקצועי שוב את צמד הליטאים, נריוס אסטראוסקאס ואורליוס סטאפונקה, כשגם החלוץ הסרבי דראגן גוסיץ', שנחת בארץ בשבת לפנות בוקר, צפוי לקבל דקות ולהיבחן.

"בטוח שהשער שלי עושה טוב גם למשפחתי"

"כל נקודה חשובה לנו מאוד", אמר כובש שער השוויון קרלוס צ'קאנה, שעלה לשחק עם זריקה בשל פציעה ברגלו. "התחלנו את המשחק טוב עד שספגנו את השער. במחצית השנייה הצלחנו לחזור. מזל שהבקענו שער בתחילת המחצית. רצינו לנצח אבל נקודה זה גם טוב, זה מאוד חשוב".

צ'קאנה התייחס לחזרתו למגרשים לאחרונה של עומר בוקסנבוים, ששב לשחק אחרי פציעה ארוכה ונראה מעורב מאוד בקישור: "קשה לראות ששחקן רוצה לחזור ולא מצליח. דיברנו לפני המשחק אם הוא יוכל להיכנס אפילו רק בשביל האווירה, כי הוא מוסיף לנו כשהוא משחק. הוא הראה ביטחון ולקח אחריות וזה מאוד חשוב עבורנו. הוא שחקן ברמה גבוהה וזה בדיוק מה שהיה חסר לנו, חשוב שיהיה לנו מישהו כמוהו בקישור, שיניע את הכדור עבורנו, אני מאוד שמח שהוא חזר ומקווה שבמשחק הבא הוא ישותף ליותר דקות ואפילו יפתח בהרכב".

צ'קאנה, שחזר בשבוע שעבר מחופשת מולדת בארגנטינה שם ביקר את משפחתו, הקדיש את השער שכבש לבנו, טסיאנו, שחגג את יום הולדתו השביעי וסיפר על הקושי בריחוק מהאישה והילדים: "זה מאוד קשה בשבילי. זו העבודה שלי וזו ההחלטה שקיבלתי העונה. מורי ארקין רצה אותי אז חזרתי לישראל, גם המאמן רצה אותי בקבוצה ולא יכולתי לומר 'לא' להפועל רמת גן. אני נותן את המקסימום שלי כל הזמן ואני שמח שהתחלנו את 2011 עם שער שלי, אני בטוח שזה עשה טוב גם לילדיי והמשפחה ששמחה מאוד בשבילי ועוקבת אחריי מארגנטינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully