וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית בן שושן: "חזרנו לא טוב מהפגרה"

2.1.2011 / 10:29

חלוץ בית"ר ירושלים מודע למצב הקשה של קבוצתו. החלוץ סרגיי טרטיאק עדיין לא סגור. אל תעזו לשאול את מלמיליאן על פרננדז

אכזבה גדולה הייתה בבית"ר ירושלים בסיום המשחק נגד מכבי נתניה (0:0) במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל, במיוחד כיוון שבמועדון קיוו להתחיל את הסיבוב השני טוב יותר. בקבוצה היו מודאגים מהתוצאה אך בעיקר מהיכולת: "חייבים להשתפר ומהר", אמר הבוקר גורם בקבוצה, "אחרת כל התחזיות השחורות עוד עשויות להתממש".

גם שחקני בית"ר הודו בסיום כי נתניה הייתה עדיפה עליהם כמעט בכל פרמטר ואף הרגישו שזכו בנקודה שלא בטוח שהגיע להם. עמית בן שושן הודה: "משחק לא טוב שלנו. לאור היכולת, התוצאה טובה עבורנו. כולם ראו שהיינו רעים, חזרנו לא טוב מהפגרה. חייבים לעבוד קשה ולהיראות הרבה יותר טוב בשבוע הבא".

על ההשפעה של גביע הטוטו באמצע השבוע אמר החלוץ: "הייתה לזה השפעה, אבל גם נתניה שיחקה 120 דקות כך שאי אפשר להשתמש בזה כתירוץ". החלוץ לא נשמע אופטימי לקראת משחק החוץ בשבוע הבא נגד מכבי תל אביב בבלומפילד. "מכבי קבוצה חזקה מאוד", אמר, "וצפוי לנו משחק קשה מאוד, אבל נעשה את המקסימום כדי לחזור משם עם תוצאה טובה".

באופן יחסי בן שושן היה דיפלומט. למרות שאמרו זאת מספר פעמים במהלך הסיבוב הראשון, נראה כי דווקא אתמול הפנימו מספר שחקנים באופן ברור ואולי סופי כי הקבוצה היא קבוצת תחתית עם כל הסכנות הכרוכות בכך.

אחד השחקנים מבין שכבר אי אפשר להפסיד עוד נקודות: "אסור בכלל לחשוב שהפסד למכבי תל אביב זה בסדר. אחרי זה יש לנו את מכבי פתח תקוה בטדי, אחר כך באר שבע בחוץ ומכבי חיפה בבית - כל משחק קשה יותר מהשני. מה עושים? צריך להוציא נקודות ממכבי תל אביב, אין ברירה. זה לא נראה ריאלי כמו שאנחנו נראים, אך לפני הפועל תל אביב היה גרוע יותר והיינו שווים שם ניצחון. ברור שאנחנו חייבים להתחזק לפחות בשחקן משמעותי אחד באמצע, יש חור שכריסטיאן אלברז סגר ועכשיו צריך למצוא פתרון. דריו פרננדז? כולם חושבים שהוא יכול להיות טוב מבחינה מקצועית, אבל גם אף אחד לא מאמין שהוא ואורי מלמיליאן זה משהו שיוכל להחזיק יותר משבוע".

שחקנים על החלוץ הנבחן טרטיאק: "לא שווה הרכב"

אפרופו פרננדז, שבשמו קרא הקהל מספר פעמים במהלך המשחק, הרי שהשחקן צפוי לעזוב את ישראל עם פתיחת מועד ההעברות ולהתחיל במשא ומתן עם הקבוצות המביעות בו עניין - מפורטוגל, יוון וקפריסין. אגב, גם אמש נשאל מלמיליאן על השחקן על ידי אחד מאנשי המועדון, ואמר: "תפסיקו לשאול אותי עליו, אם הוא היה רוצה הוא היה היום בהרכב, אבל הוא לא רוצה אז למה אתם מתעסקים בזה. זה מבייש אותנו להתעסק בדבר כזה כששחקן לא רוצה לשחק כאן".

היום (14:00) תקיים הקבוצה משחק אימון נגד הפועל רמת גן במטרה לבחון את שני הזרים שהגיעו, הבלם הברזילאי דה אוליביירה והמגן הארמני אטראק אנדרקיאן. את הרכב בית"ר צפוי לאייש ההרכב המשני.

לגבי החלוץ סרגיי טרטיאק, מלמיליאן מעוניין להחתימו, אך במועדון עדיין לא בטוחים לגמרי לגביו, וייתכן שבמידה ויוחתמו בלם ומגן אז הקבוצה לא תוכל לצרפו כלל. ללא קשר, בקבוצה ישנם סימני שאלה לגבי היכולות של החלוץ מעבר למהירות, כששחקנים בקבוצה אמרו עליו: "הוא מהיר, אבל חסרים לו יסודות, הוא לא שווה הרכב לפני בן שושן, חן עזריאל או סמואל יבואה. אם אורי יצרף אותו, זה אולי כשחקן שיכול להשפיע על המשחק כמחליף עם המהירות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully