וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים ומכבי נתניה סיימו ב-0:0

בית”ר ירושלים ומכבי נתניה קיוו לצאת לדרך חדשה אבל רשמו משחק חלש שהסתיים ב-0:0. אוהדי בית”ר קיללו את קורנפיין

רק אתמול חגגו מיליארדים ברחבי העולם את השנה החדשה, ובאותה נשימה הביעו משאלות ותקוות רבות לשנה הקרובה. גם בליגת העל היו שהביעו משאלות, ושתיים מהקבוצות היו ללא ספק בית"ר ירושלים ומכבי נתניה, שתיים מהמאכזבות של הסיבוב הראשון, שמצאו את עצמן בתחתית, תוך שהן מציגות כדורגל בינוני ומטה. הערב (שבת) קיבלו שתי הקבוצות הזדמנות לצאת לדרך חדשה, אך במקום זאת הציגו את אותו כדורגל שאפיין אותן ב-2010 ובסיבוב הקודם, כשסיימו ב-0:0 מאכזב. נתניה רושמת משחק חוץ חמישי ברציפות בו היא לא מבקיעה, בעוד בית"ר נותרת במקום ה-11, ועדיין מסתכלת על מרבית הליגה מלמטה.

מגן מכבי נתניה טל מעבי לצד בלם בית"ר ירושלים משה מישאלוב. מגד גוזני
נותרו במקומם הטבעי. מעבי ומישאלוב/מגד גוזני

במהלך המחצית הראשונה התחילו מספר אוהדי בית"ר לשיר שירים כנגד יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, וקראו קריאות גזעניות. על פי דיווחים היו ביציע מספר שוטרים סמויים שעצרו חלק מהאוהדים והוציאו אותם מהיציע. המשחק נפתח בקצב איטי מאוד, כששתי הקבוצות מתקשות להגיע אל הרחבות. מי שהתעוררה ראשונה היתה נתניה, שהחלה אט אט להתקרב אל שערו של אריאל הרוש, שמצידו התמודד היטב עם כל הנסיונות של האורחים. חן עזרא היה קרוב שלוש פעמים להעלות את קבוצתו של עטר ליתרון, אבל כשל פעם אחר פעם, ומן העבר השני נראו הירושלמים כבדים מאוד, ומלבד מצב בודד לא סיכנו את שערה של נתניה, שירדה אל ההפסקה מאוכזבת, כשהיא היתה צריכה להוביל לפחות בשער אחד.

עזרא המשיך לסכן את שערה של בית"ר גם במחצית השניה, אבל הכדורים שלו טסו מעל למסגרת. בית"ר אמנם לא הרשימה אך ידעה כי ביכולתה לקחת את המשחק והחלה להיכנס לעניינים בדקה ה-70, כששלוש הזדמנויות טובות של שחקניה כמעט ומצאו את הרשת, אך דסה, יבואה ועזריאל לא הצליחו להכניע את אריאס. דווקא כשהיה נדמה שהמומנטום עובר לצד של המארחים הגיעה בעיטה נהדרת של אחמד סבע אל הקורה, והעירה מעט את נתניה, אבל האוויר יצא מריאותיהם של השחקנים בשתי הקבוצות, והדקות האחרונות של המשחק עברו ללא סיכון של אף שער. בית"ר ונתניה נותרות בחלק התחתון של הטבלה, וכפי שזה נראה כרגע, זה לא עומד להשתנות בקרוב.

מהלך המשחק

דקה 6: טל מעבי התקדם יפה עם הכדור מהאגף השמאלי, ושיחרר בעיטה שכמעט והפתיעה את הרוש, אך הלכה סנטימטרים מעל למשקוף.

דקה 15: חן עזרא שלח בעיטה חופשית מסובבת מצידה השמאלי של הרחבה, הרוש קלט היטב.

דקה 21: חן עזריאל קיבל את הכדור מחוץ לרחבה, גבר על המגן שלו ושלח בעיטה שטוחה ולא מספיק חזקה, אריאס קלט.

דקה 26: הגבהה של נתניה אל הרחבה סחטה מהרוש הדיפה נוראית היישר אל רגליו של עזרא, אבל האחרון לא היה מוכן לכך ואיבד את הכדור.

דקה 29: מהלך נהדר של האורחים כשסבע שלח כדור עם העקב למעבי ברחבה, זה שיחרר בעיטה טובה, הרוש הדף היישר אל ברכו של חן עזרא ששיגרה את הכדור מעל לשער.

דקה 39: מתפרצת של נתניה הגיעה אל עזרא שניסה לבעוט מ-22 מטרים, אבל הכדור הטוב של נעצר על ידי השוער.

דקה 43: אחמד סבע החליט גם הוא לבחון את הרוש עם בעיטה מ-20 מטרים, אבל השוער הירושלמי לא התקשה לעצור.

דקה 53: שחקן בנתניה שכב פצוע על הדשא אך התעשת במהירות כשהכדור הגיע אליו, ושלח אותו אל חן עזרא שפרץ נהדר מהאגף השמאלי, וללא אף שחקן שקרוב אליו ניסה להגביה מעל הרוש שיצא אליו, אך הכדור הלך גבוה גבוה מעל לשער.

דקה 64: האם האורחים איבדו את היכולת לכבוש בחוץ? התקפה מתפרצת נהדרת של נתניה הגיעה אל מוגרבי בתוך הרחבה, אבל הבעיטה שלו נהדפה על ידי הרוש.

דקה 65: ברוכיאן ניסה לסובב את הכדור מבעיטה חופשית אבל אריאס הדף בקלילות החוצה.

דקה 72: אלי דסה הפתיע את נתניה עם בעיטה מצויינת מ-25 מטרים, אריאס קלט וכמעט ונכנס עם הכדור אל השער, אך הצליח להשתלט עליו לבסוף.

דקה 73: בית"ר המשיכה להתקרב, ברוכיאן הרים כדור טוב אל יבואה שנגח מ-6 מטרים מעל לשער.

דקה 75: האגף השמאלי המשיך להיות פעיל, בן שושן הרים כדור מצויין אל הרחבה ומצא את חן עזריאל שנגח היטב, אבל למרכז השער שם עמד אריאס.

דקה 83: ההזדמנות של המשחק- סבע קיבל את הכדור בצד הימני של הרחבה, ובעט טיל אדיר שהכניע את הרוש אבל הימם את הקורה, ובית"ר ניצלה משער.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן, עידן טל (שי חדד, 57), משה מישאלוב, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (טל משעלי, 85), חן עזריאל, סמואל יבואה.

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, מריאנו קפוראלה, עומרי בן הרוש, עדי נמני (דלה ימפולסקי, 28), ניר נחום, טל מעבי, פיראס מוגרבי, חן עזרא, אחמד סבע.

אוהדי בית"ר ירושלים מניפים שלט תמיכה במשפחתו של אבי כהן ז"ל. מגד גוזני
מקללים ומכבדים. אוהדי בית"ר נותנים כבוד לאבי כהן ז"ל/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully