וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממטרים לשנה החדשה

פינת לפנינו המבול ממשיכה לחפש משחקים רבי שערים והפעם אנחנו עם צ'לסי ואסטון וילה ועם סביליה ואוסאסונה בספרד

פינת לפנינו המבול ממשיכה לחפש את המשחקים הבולטים בהם אנו צופים שיהיו הרבה שערים. חוש הריח שלנו הוביל אותנו למפגש בין צ'לסי לאסטון וילה ולמשחק בין סביליה לאוסאסונה בליגה הספרדית. להזכירכם, ההימור הוא אנדר/אובר שערים (2-3). אתם מסמנים 1 אם אתם חושבים שיובקעו פחות משני שערים במשחק, X אם אתם חושבים שייפלו שניים או שלושה שערים ו-2 לארבעה שערים ומעלה. בהצלחה.

משחק מספר 56 (ראשון): אנדר/אובר שערים (2-3) צ'לסי - אסטון וילה 4.05, 1.95, 2.05

משהו רע מאוד עובר על ההגנה של אסטון וילה. החבורה המפורקת של ז'ראר הוייה ספגה לפחות שער בתשעת המשחקים האחרונים, כאשר רק ווסט ברומיץ' ספגה יותר שערים. במחזור האחרון חטפה וילה רביעייה ללא מענה במגרשה של מנצ'סטר סיטי והקו האדום נראה קרוב מתמיד. צ'לסי הצליחה להתאושש מרצף תוצאות רעות הודות ל-0:1 ביתי עם בולטון. הבלוז אמנם כבשו רק שישה שערים בתשעת המשחקים האחרונים, אבל מול ההגנה העלובה של האורחים, זאת הזדמנות מצוינת להתפוצץ.

ההימור: 2

משחק מספר 80 (ראשון): אנדר/אובר שערים (2-3) סביליה - אוסאסונה 3.25, 1.90, 2.40

הליגה הספרדית חוזרת מהפגרה וסביליה מחפשת לאת לדרך חדשה אחרי שסיימה את 2010 עם חמישה הפסדי ליגה רצופים. למרות זאת, סביליה היא קבוצה אטרקטיבית שבמשחקיה של הקבוצה מובקעים בממוצע שלושה שערים במשחק. מנגד, לאוסאסונה יש את אחת ההתקפות הגרועות בליגה, אך דווקא ההגנה עושה את העבודה וספגה רק 20 שערים (הכי מעט בתחתית מלבד לה קורוניה). משחקי העבר בין הקבוצות לא היו רבי שערים ולמעשה, הפעם האחרונה שהשתיים הניבו ארבעה שערים ומעלה הייתה בפברואר 2005.

ההימור: X

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully