וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "35 שנה מתנגחים בי, גם בזה אעמוד"

מאמן בני יהודה התייחס למצב הקבוצה אחרי ה-1:1 עם ר"ג. אלקיים סיכם וצפוי לחתום השבוע אצל האורדונים. צמח: "תוצאה מצוינת"

אכזבה רבה הייתה הערב (שבת) בקרב אנשי בני יהודה בעקבות ה-1:1 בווינטר מול נועלת הטבלה הפועל רמת גן. הקהל הכתום שוב הביע את תסכולו ממצבה של הקבוצה, כשקרא למאמן דרור קשטן להתפטר והוסיף קללות לעבר ההנהלה.

"זה בהחלט נכון שמשהו לא טוב עובר על בני יהודה", אמר קשטן בסיום. "אי אפשר לייצר כל כך הרבה מצבים ולהחמיץ כל כך הרבה - זה חוזר על עצמו מדי שבוע. יש בעיה קשה ואנחנו מנסים למצוא פתרונות בחלק הקדמי. כנראה שהאחריות היא שלי. כשהשחקנים לא מבקיעים האחריות היא שלי".

לגבי מיקומה הנמוך של הקבוצה עם פתיחת הסיבוב השני, אמר המאמן: "היכולת היא פונקציה של ביטחון, וכשאתה צובר נקודות ומבקיע שערים אז הדברים נראים אחרת. אני חושב שגם בסיבוב הראשון, להוציא מספר משחקים, הקבוצה היטיבה לשחק ברוב חלקי המשחקים, אבל השאלות הללו לא היו נשאלות אם גם היום היינו מבקיעים שערים".

קשטן גם התייחס לחוסר הצלחתה של קבוצתו לעמוד בציפיות: "היום המנגינה צורמת כי גם לי יש מערכת ציפיות הרבה יותר גדולה מבני יהודה, וכמובן שלתקשורת יש ציפיות מבני יהודה כי דרור קשטן מאמן אותה. קל להתנגח בדרור קשטן אבל זה לא נורא. כבר 35 שנה שמתנגחים בי וגם בזה אני אעמוד".

מאמן הפועל רמת גן צביקה צמח אמר בסיום: "רצינו לנצח, אבל בהתחשב בנקודת הפתיחה שלנו זו תוצאה מצויינת. שיחקנו עם מספר שחקנים שעלו עם זריקות וחסרנו מספר שחקנים נוספים. הסגל קצר מאוד והשחקנים הוכיחו שהם ווינרים כי חזרנו מפיגור. חבל שלא ניצחנו, אבל אנחנו עם הפנים קדימה".

צמח התייחס למהפכת השחקנים המתוכננת בינואר ואמר: "אין לנו ברירה, אלא לנסות ולהביא שחקנים טובים שיישדרגו את הקבוצה. נביא שחקנים במקומות הנכונים, השחקנים היום הוכיחו אופי ועד שיגיעו שחקנים חדשים נסתמך על הסגל הקיים". צמח מאמין מאוד ביכולתו להציל את רמת גן מירידה והוסיף: "הקבוצה תישאר בליגה ואני חותם על זה ואני אומר את זה בבטחון. בליגה הזו אין פערים משמעותיים בין הקבוצות, להוציא את שלושת המועדונים הגדולים, שאר הקבוצות שוות".

המגן עודד אלקיים סיכם את תנאיו וצפוי לחתום השבוע בהפועל רמת גן. אלקיים, שחקנה של הפועל חיפה והנבחרת הצעירה, לא התלבש הערב בהפסד קבוצתו בבלומפילד בשל העובדה שכבר סגר את תנאיו ברמת גן. הקבוצה נמצאת במשא ומתן מתקדם גם עם הבלם טל חן אולם התנאים להצטרפותו טרם נסגרו סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully