וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "תמיד ידענו שאנחנו לא קבוצת תחתית"

מאמן ווסטהאם שמח אחרי הניצחון על וולבס, שהעלה את קבוצתו זמנית מעל לקו האדום: "אפשר לדמיין מה קורה בחדר ההלבשה"

לפני משחקה של ווסטהאם הערב (שבת) מול יריבתה לתחתית וולבס, ריי סטיוארט, אגדת פטישים, אמר בראיון כי ווסטהאם חייבת זעזוע. "מה שקובע זה התוצאות, וגרנט לא מספק אותן", אמר, "הגיע הזמן לשינוי". אז לשם שינוי ווסטהאם ניצחה 0:2 את וולבס, ורשמה משחק רביעי ברציפות ללא הפסד, שהעלה אותה באופן זמני מעל הקו האדום. אולי ריי סטיוארט יירגע קצת עכשיו.

שער עצמי של רונאלד זובאר, ושער שכבש פרדי סירס מבישול של טל בן חיים, העניקו לווסטהאם את שלוש הנקודות היקרות. "זאת הקלה עצומה עבורנו, זה היה משחק על שש נקודות ואנחנו מאוד שמחים על הניצחון, זה היה שבוע טוב", אמר גרנט. "ההרגשה טובה, תמיד ידענו שאנחנו לא קבוצת תחתית, כי אנחנו משחקים כדורגל טוב והשבוע ראו את זה. אני לא יכול להגיד שההרגשה רעה. מה קורה בחדר ההלבשה? אפשר רק לדמיין".

גרנט החמיא לסירס בן ה-19, אחד מצעיריה המוכשרים של ווסטהאם, שכבש לזכות הקבוצה לראשונה מזה שנתיים. "אני שמח עבור סירס, הוא בא אחרי תקופה קשה. הוא עשה עבודה טובה במשחקים האחרונים אפילו שלא כבש, הגיע לו לכבוש גול מאסיסט טוב שמסר לו בן חיים". גרנט התייחס גם ליכולתו של רוברט גרין, שהצטיין בשער הפטישים. "הוא עשה עבודה טובה, הוא שוער טוב, אנחנו לא צריכים לחכות עד סוף העונה כדי לדעת שהוא שוער טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully