וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל רמת גן ובני יהודה נפרדו ב-1:1

בלילי העלה את בני יהודה ליתרון (42), אבל הוא וחבריו לא הפסיקו להחמיץ וצ'קאנה (47) חילץ נקודה עבור נועלת הטבלה

הסיפור של בני יהודה חוזר על עצמו: הקבוצה מייצרת מצבים רבים, מחמיצה בלי הפסקה ומסיימת עוד משחק ללא ניצחון. זה קרה לקבוצה של דרור קשטן יותר מדי פעמים העונה, והערב (שבת) זה קרה לה שוב מול הפועל רמת גן, שהשיגה נקודה רביעית העונה (שתיים מהן מול בני יהודה) ב-1:1 באצטדיון וינטר. פיני בלילי שבר בצורת ארוכה והעלה את האורחים ליתרון בדקה ה-42, אך לאחר מכן רשם החמצות גדולות וקרלוס צ'קאנה נגח את השוויון של נועלת הטבלה בדקה ה-47. משחק רביעי ללא ניצחון לבני יהודה, התסכול של האוהדים הולך וגובר וכך גם שריקות הבוז כלפי המאמן וההנהלה. רמת גן תקווה שהזרים שצפויים להגיע, ביניהם גם הסרבי דרגאן גוסיץ' שישב ביציע וייבחן השבוע, יעזרו להוציא את הקבוצה מהבוץ.

פיני בלילי שחקן בני יהודה. נמרוד סונדרס
שער אחד, החמצות רבות. בלילי/נמרוד סונדרס

כבר בדקה הראשונה יצאה הפועל רמת גן להתקפה מסוכנת, כשדימיטאר טלקיסקי העביר כדור לרחבה ולירון דיאמנט בעט החוצה. מן העבר השני היה זה עוז ראלי שקיבל בעיטה חופשית ממצב טוב על סף רחבת ה-16, אך הבעיטה שלו נעצרה בחומה. בדקה ה-17 פיני בלילי הגביה מצוין לרחבה, אבל משה ביטון נגח חלש מחמישה מטרים ואיתי ארקין הצליח לקלוט בניסיון שני אחרי ששמט תחילה. אחרי חמש דקות הגיע תורו של לירוי צעירי לנגוח החוצה, כשבצד השני היה זה תמיר פור שהסתנן בין בלמי בני יהודה ומקרוב החטיא את המסגרת בדקה ה-24. בדקה ה-33 שלו מנשה הפציץ מהאוויר מ-18 מטרים, אך הכדור חמק סנטימטרים מעל המשקוף. בדקה ה-42 סוף כל סוף נפל שער, כמנשה מצא את בלילי והחלוץ נכנס לרחבה ובעט מדויק לפינה. שער שני לבלילי בליגה, 0:1 לבני יהודה.

שתי הקבוצות לא ביצעו שינויים עם פתיחת המחצית השנייה, אך התוצאה דווקא השתנתה. בדקה ה-47 הגביה טלקיסקי כדור חופשי וקרלוס צ'קאנה החליק בראשו מעל דלה איינוגבה. 1:1. בדקה ה-53 רשם בלילי כנראה את החמצת המשחק, כשחלף על פני שני שחקנים וגלגל חלש לעבר השער, אלא שהקפטן המקומי תמיר בן עמי גלש והציל. בדקה ה-61 נכנס לשחק בשורות רמת גן עומר בוקסנבוים, ששב למגרשים אחרי היעדרות בת מספר חודשים. בבני יהודה עלה כמחליף איליה יברויאן, שספג קללות ושריקות בוז מאוהדי הקבוצה עקב הידיעות על עזיבתו הקרובה. בלילי המשיך להחמיץ עם בעיטה שחלפה מעט מעל המשקוף בדקה ה-76.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, יקיר שינה, אלי לוי (דודי פדלון, 80), תמיר בן עמי, קרלוס צ'קאנה, תמיר פור, גל לוי, אורי ביבי (עומר בוקסנבוים, 61), דמיטאר טלקיסקי, לירון דיאמנט (אופיר חיים, 73).

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, עוז ראלי, שלו מנשה (אסי בלדוט, 75), משה ביטון (איליה יברויאן, 67), פיני בלילי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully