וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני הפצוע עלול להיעדר שבועיים מהמגרשים

חלוץ מנצ'סטר יונייטד הצטיין מול ווסט ברומיץ', אך נפגע בקרסולו. רדנאפ: "דייויד בקהאם רוצה להגיע לטוטנהאם"

זה הלך מאוד, מאוד קשה, אך בסופו של דבר מנצ'סטר יונייטד שמרה על המקום הראשון הערב (שבת) לאחר שגברה על ווסט ברומיץ' 1:2. ווין רוני היה הגיבור של השדים האדומים עם שער ובישול, כאשר מנגד החמיצו הבאגיז פנדל שיכול היה להעלות אותם ליתרון במצב של 1:1, ואולי לשנות את המשחק כולו.

"היה משחק מאוד קשה", הודה אלכס פרגוסון בסיום. "ווסט ברומיץ' קבוצה טובה והם הוכיחו את זה היום. זוהי תוצאה גדולה עבורנו, בהרבה משחקים צריך להיאבק והיום עשינו את זאת. שני הבלמים שלנו היו מצוינים היום".

ואם כבר מחמאות, סר אלכס התפנה לפרגן לאיש שלו הערב: "ווין רוני היה יוצא מהכלל, בלתי רגיל - הוא דחף אותנו קדימה. אני שמח שהוא הבקיע ומקווה שהוא ימשיך ככה. הוא הראה אומץ, והשער היום יתן לו ביטחון בלתי רגיל לקראת ההמשך".

אלא שלא הכל ורוד בממלכת רוני. מספר דקות לסיום נפצע החלוץ וצלע את מחוץ למגרש, אך פרגוסון נותר ללא מחליפים. ממש לפני השריקה האחרונה רוני חזר, לקול תשואות הקהל, ופרגוסון אמר: "היתה לו פציעה בקרסול, אבל הוא חזר וזה מראה על אומץ. הרופא שלנו חשב שהוא ייעדר כמה שבועות אבל הוא חזר, והוא אמור להיות כשיר למשחק ביום שלישי". ובכן, הדיאגנוזה הראשונית של הדוקטור ככל הנראה היתה נכונה, כאשר קרסולו של חלוץ נבחרת אנגליה עשוי להשביתו לשבועיים הקרובים.

ריו פרדיננד הוסיף: "צריך להחמיא לווסט ברום, הם שיחקו כדורגל טוב ולא פחדו. חייבים לנצח משחקים כאלה, הדבר היחיד שמשנה זה שלוש הנקודות. במשחקים כאלה צריך להילחם".

בקהאם בדרך לטוטנהאם?

האם דייויד בקהאם בדרך לחזרה סנסציונית לפרמיירליג? מנג'ר טוטנהאם הארי רדנאפ אישר כי קבוצתו מעוניינת לשאול את הקשר מלוס אנג'לס גלאקסי: "הוא אמר שהוא מוכן לשחק בטוטנהאם", אמר רדנאפ לאחר ניצחון הספרס 0:1 על פולהאם. "העברתי את העניין לטיפול ראשי המועדון והם כבר מדברים עם מי שהם צריכים במועדון של בקהאם. נצטרך לפעול מהר. נפנה לגאלקסי ונראה אם הם מוכנים לשחרר אותו. אם דייויד מוכן לבוא לשלושה חודשים, אנחנו בהחלט מעוניינים".

בקהאם בן ה-35, סירב לאחרונה לעבור לאברטון ובעבר טען כי לא ישחק באנגליה בשום קבוצה מלבד מנצ'סטר יונייטד. הקשר הוותיק מחפש לצאת שנה שלישית ברציפות לתקופת השאלה לאחר שבשתי העונות הקודמות עזב בינואר למילאן, בתקווה שחזרה לאירופה תעזור לו לשוב לסגל הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully