וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ת"א הביסה 0:5 את הפועל חיפה

האלופה השיגה ניצחון רביעי ברציפות ועלתה לפסגה באופן זמני. זהבי, טועמה, פנדל של שכטר וצמד של שהר קבעו את התוצאה

שנה חדשה? שבוע של פגרה? התוצאות הן עדיין אותן התוצאות בליגת העל. הפועל תל אביב טיילה הערב (שבת) לניצחון מהקלים שלה בשנים האחרונות, 0:5 על הפועל חיפה, במסגרת המחזור ה-16 והראשון בסיבוב השני. צמד של בן שהר, שהכפיל את כמות השערים שלו מתחילת העונה, אחד של ערן זהבי, פנדל מדויק של איתי שכטר המתקאמבק ועוד בעיטה חופשית נפלאה של סלים טועמה הובילו את הקבוצה של אלי גוטמן למקום הראשון באופן זמני עם 35 נקודות, אחת יותר ממכבי חיפה, שתפגוש ביום שני את מכבי תל אביב במשחק המרכזי. מה לגבי הפועל חיפה אתם שואלים? עדיף שהצוות המקצועי ושחקני הקבוצה יתרכזו במשחק מול הפועל רמת גן בשבוע הבא.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים שער. ברני ארדוב
חגיגה אדומה/ברני ארדוב

הקבוצה של אלי גוטמן אמנם לא רשמה את המשחק הכי גדול שלה העונה, אך שוב הוכיחה שהיעילות שלה היא הרבה מעל הכל והצליחה לכבוש ללא מאמץ מיוחד שלוש פעמים. אם יש משהו שאמור להדאיג את הפועל תל אביב זה מרכז ההגנה של הקבוצה, שלמרות הרשת הריקה רשמה תצוגה בינונית במיוחד ונראתה חדירה כשרק במזל ובשל ההתקפה האנמית של הפועל חיפה שמרה על רשת נקייה. מי שדווקא הפתיע לטובה הוא השוער המחליף גליל בן שנן, שמילא את מקומו של וינסנט אניימה שיצא לחתונת אחיו, נראה מצוין ומנע מעדן בן בסט הבינוני שלושה שערים לפחות ופנדל. עוד משהו שאמור לעודד את גוטמן זו העובדה שאחרי החמישייה הערב, הקבוצה שלו היא הכי פוריה העונה ועוד בהפרש גדול מעל כל שאר הקבוצות עם 38 שערים.

הפועל חיפה, שלפני היציאה לפגרה רשמה את אחד ממשחקיה החלשים העונה והפסידה 2:0 להפועל פתח תקוה, נראתה לא טוב גם היום כשגם מעט ההזדמנויות אליה הגיעה נגמרו בבעיטות חלשות לידיו של גליל בן שנן. האדומים של ניצן שירזי, שהיום לבשו שחור, יהיו חייבים להתאושש כבר במחזור הבא מול הפועל רמת גן האחרונה בבית כדי שלא ייסחפו בטעות שוב למערבולת ולרצף הפסדים. כמו שהם נראו הערב, ולא שיש לשפוט אותם לפי התמודדות מול הפועל תל אביב, יש לשירזי הרבה על מה לעבוד השבוע באימונים. השחקן היחיד שרשם משחק חיובי היה סשה סטויאנוביץ', שיזם והפעיל את חבריו להתקפה אך לא הצליח לעשות יותר מדי לבדו וכשכל שאר חבריו לא מתפקדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מהלך המשחק

דקה 4: טועמה בעט כדור חופשי מ-28 מטר, אך הוא חלף סמוך לקורה של עמוס.

דקה 5: ורמוט הכניס מסירת עומק לתמוז, שחלף על פני טרטצקי ובעט חזק ושטוח החוצה.

דקה 7: קרן של ורמוט הגיעה לראשו של שהר, שניצל יציאה רעה של עמוס ונגח למשקוף.

דקה 10: סטויאנוביץ' התקדם עם הכדור באין מפריע ושיחרר בעיטה, בן שנן קלט בקלות.

דקה 14: גול! זהבי הכניס מסירת עומק מצוינת לשהר, שנותר לבד מול עמוס, ובעט חזק ופנימה לפינה הרחוקה לאחר שהשוער שגה ולא יצא לכדור. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 23: בן בסט העביר מסירה לסטויאנוביץ', שהמשיך לאראל, אך זה בעט חלש לידיו של בן שנן.

דקה 29: תמוז קיבל מסירת עומק, ניער מעליו בקלות את ליפנייה והשאיר לשהר, שבעט חלש לידיו של עמוס.

דקה 34: סטויאנוביץ' הכניס כדור עומק נפלא לבן בסט, שהסתדר עם באדיר ובעט חזק אך לאמצע ובן שנן הדף. הכדור חזר לחלוץ, שבעט מעל השער.

דקה 45: גול! בעיטה חופשית נפלאה של טועמה נעצרה רק בין החיבורים של עמוס. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 50: הרחקה של ורמוט אחרי קרן הגיעה לסטויאנוביץ', שבעט חזק סמוך לקורה.

דקה 55: ורד הכניס לסטויאנוביץ', שיישר למרכז שם חיכה אבו ניל, שבעט היישר על גופו של בן שנן.

דקה 61: גול! זהבי מסר לורמוט, שהעביר לבן דיין באגף שמאל. האחרון הגביה וזהבי סיים עם נגיחה מצוינת לפינה הרחוקה. 0:3 להפועל תל אביב.

דקה 68: פנדל! אבוקרט הוכשל ברחבה על ידי אבוטבול. בן בסט בעט את הפנדל רע מאוד ובן שנן הדף.

דקה 74: גול! איבוד כדור של חרמון הגיע לורמוט, שטייל בתוך הרחבה והעביר לשהר, שמול שער ריק בעט פנימה בקלות. 0:4 להפועל תל אביב.

דקה 84: פנדל! הפועל תל אביב קיבלה פנדל לאחר נגיעת יד מפוקפקת של חרמון ברחבה. שכטר בעט מצוין לפינה. 0:5 להפועל תל אביב.

הפועל תל אביב: גליל בן שנן, עמרי קנדה, וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, שי אבוטבול, ערן זהבי (יוסי שבחון, 75), גילי ורמוט, סלים טועמה (אביחי ידין, 57), בן שהר, טוטו תמוז (איתי שכטר, 64).

הפועל חיפה: גד עמוס, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, אושרי רואש (רן אבוקרט, 46), יוסי דורה, גל אראל, חנן ממן (אמיר אבו ניל, 46), סשה סטויאנוביץ' (רועי שוקרני, 64), עדן בן בסט.

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חזר אחרי תקופה ממושכת וגם כבש. שכטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully