וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני: "טעיתי כשביקשתי לעזוב"

חלוץ יונייטד סיכם את 2010 בהתנצלות, הדגיש שמעולם לא שקל לחתום בסיטי והודיע: "הייתי רוצה להפוך למאמן"

רגע לפני סוף השנה האזרחית התראיין ווין רוני לערוץ הטלוויזיה של מנצ'סטר יונייטד והתפנה לסכם את 2010 מבחינה אישית וקבוצתית, כשבמרכז הראיון עמדה כמובן הפרשה אותה יעדיפו גם החלוץ וגם השדים האדומים לשכוח, במהלכה דרש רוני לעזוב.

"בסך הכל הלכתי למאמן וליו"ר וביקשתי מהם תשובות לגבי העתיד, אבל בדיעבד כנראה שטעיתי שפעלתי כך", הודה רוני. "עכשיו אני מבין שלא הייתי צריך לנהוג בצורה הזאת ושהכעסתי הרבה מהאוהדים שלנו, אבל זה פשוט היה משהו שהייתי חייב לברר, ולמזלי הכל הסתדר, קיבלתי את ההחלטה הנכונה ועכשיו אני מאושר היכן שאני נמצא".

כשנשאל לגבי השמועות על כך שבמהלך הפרשה הוא כבר היה על סף חתימה במנצ'סטר סיטי ענה רוני: "מעולם לא חשבתי על מעבר לקבוצה ספציפית, אבל לא היה סיכוי שאעבור לסיטי, ועוד פחות מכך שאעבור לליברפול".

על עתידו הרחוק יותר אמר רוני: "הייתי רוצה להפוך למאמן אחרי שאפרוש. כולם רואים איך שחקנים ששיחקו אצל אלכס פרגוסון הופכים להיות מאמנים טובים, ואני מקווה להצטרף אליהם יום אחד. אבל אני לא מתכנן להתחיל בצמרת במקום כמו מנצ'סטר יונייטד או אברטון, אני רוצה להתחיל בליגות הנמוכות כדי לצבור ניסיון וללמוד את התפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully