וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 1.1

חלון ההעברות של ינואר כבר נפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* באיירן מינכן הודיעה כי סגרה עם הופנהיים על העברתו של לואיס גוסטבו. "אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, הברזילאי יחתום על חוזה לארבע עונות וחצי בבאיירן מינכן" הודיעה הדאבליסטית באתר הרשמי שלה. לואיס גוסטבו, שמעולם לא שיחק בנבחרת הלאומית שלו, יכול לשחק במספר עמדות: מגן שמאלי, בלם או קשר אחורי.

* סן לורנצו צירפה את הבלם ג'ונתן פרארי (23) מאול בויס ואת החלוץ הפרגוואי פאבלו ולאסקז (23) מליברטאד.

* דייגו ואלרי, שהוביל את לאנוס לאליפות באפרטורה 2007, חזר לקבוצה אחרי תקופה לא מוצלחת כמושאל בפורטו ואלמריה.

* מרסלו קאנייטה בן ה-20 הושאל מבוקה ג'וניורס לאלופת צ'ילה אוניברסידד קתוליקה.

* השוער האורוגוואי סבסטיאן ויירה (27) נחתך מלאריסה היוונית וחתם באתלטיקו ג'וניור מקולומביה.

שמועות

* הארי רדנאפ גילה שטוטנהאם מעוניינת להחתים את דייויד בקהאם במידה וראשי לוס אנג'לס גלאקסי יסכימו לאפשר לכוכב האנגלי המזדקן לחזור לפרמיירליג בהשאלה.

* סוכנו של קיקו מאקדה סיפר שיובנטוס, פיורנטינה ולאציו כבר הביעו עניין בחלוץ האיטלקי הצעיר של מנצ'סטר יונייטד, שקיבל אישור מאלכס פרגוסון להיות מושאל לקבוצה אחרת עד סיום העונה כדי לצבור דקות משחק.

* אסטון וילה פנתה למנצ'סטר סיטי בבקשה לשאול את עמנואל אדבאיור עד לסיום העונה.

* נשיא גרמיו הודיע שהוא בטוח שהמשא ומתן על החתמתו של רונאלדיניו יושלם עד אמצע ינואר, למרות שעל פי הדיווחים הברזילאים מסרבים לשלם למילאן תמורתו 8 מיליון יורו.

* סלטיק מעוניינת בקאניירה, מגינה הפורטוגלי של ספורטינג ליסבון, ועל פי "הסאן" הסקוטים עשויים להציע את גיורגיוס סאמארס תמורתו. גם הבלם הדועך ג'ונתן וודגייט מטוטנהאם מועמד להגיע לסלטיק פארק.

* ווסטהאם מעוניינת לצרף בהשאלה את רובי קין ו-ווין ברידג', כשהגעתו של האחרון תלויה בהחלטתה של פורטסמות האם להאריך את השאלתו של טל בן חיים לפטישים עד לסיום העונה.

* אלכסיס סאנצז', קשרה הצ'יליאני המחוזר של אודינזה, שהוזכר כמועמד להצטרף מיידית לאינטר בעקבות הגעתו של לאונרדו, הצהיר שהחלום הגדול שלו הוא דווקא לשחק בפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully