וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 1:2 את לבנטה

צמד של פדרו סידר לאלופה ניצחון ליגה 11 ברציפות ופער זמני של 5 נק' בפסגה. מאטה העניק לולנסיה 1:2 דרמטי על אספניול

המחזור ה-17 בלה ליגה נפתח היום (ראשון) אחרי שבית משפט דחה את בקשת ארגון השחקנים לדחיית המשחקים מכיוון שמדובר ביום חופש בספרד, ומי שהוציאה לדרך את המחזור היא האלופה ברצלונה, שניצחה 1:2 את לבנטה הקטנה. מלאגה של מנואל פלגריני הצליחה להשיג ניצחון 1:2 בקרב התחתית החשוב מול חיחון.

ולנסיה השיגה ניצחון דרמטי 1:2 על אספניול בקרב צמרת שביסס אותה במקום הרביעי, סביליה המאכזבת גברה 0:1 על אוסאסונה. ביום שני יושלם המחזור כשריאל מדריד תפגוש את חטאפה בדרבי הקטן של מדריד, ויאריאל השלישית תארח את אלמריה ומאיורקה של דודו אוואט תארח את הרקולס.

ברצלונה - לבנטה 1:2

שבועיים אחרי שחגגה את ניצחון הליגה העשירי ברציפות שלה עם 1:5 גדול בדרבי מול אספניול, המשיכה המכונה של פפ גווארדיולה את החגיגה עם 1:2 על לבנטה, שהגדיל את הפער בצמרת לחמש נקודות. הקבוצה האורחת, שניצחה פעם אחת בלבד העונה, יכולה לצאת מעודדת יחסית בטח לאור העובדה שהובסה 8:0 על ידי ריאל מדריד במשחקה האחרון לפני הפגרה.

אמנם האלופה עלתה ללא ג'ראר פיקה המושעה, קרלס פויול הפצוע ולאונל מסי, שקיבל חופשה ארוכה מיתר חבריו לקבוצה. גם כך וללא הרכש החדש, איברהים אפלאי, הצליחה ברצלונה לנצח כשאחרי מחצית ראשונה די מנומנמת מצאה את הרשת כבר בדקה ה-47. דני אלבס טייל ללא מפריע ברחבה ומסר לפדרו, שניער בקלות את השומר שלו ובעט פנימה.

הקטאלנים מצאו את השני בדקה ה-59 עם שחזור כמעט מדויק של הראשון, בטח בדמות המבשל והכובש. דני אלבס קיבל מסירה באגף ימין ויישר לאמצע, פדרו הגיע מאחור ובנגיעה אחת בעט יפה פנימה כדי לקבוע 0:2. החלוץ הספרדי הצעיר נמצא בכושר מצוין וזה הצמד השלישי שלו בשבע ההופעות האחרונות שלו בכל המסגרות ובסך הכל יש לו שמונה שערי ליגה. בדקה ה-80 הצליחה האורחת להדהים את יושבי הקאמפ נואו כשצימקה ל-1:2 ועוד איך צימקה. ואלדו הכניס כדור עומק וכריסטיאן סטואני בעט מהאוויר טיל נפלא לפינה.

מי שהמשחק הערב היה חגיגי במיוחד בשבילו היה צ'אבי, שרשם את ההופעה ה-549 במועדון והשתווה לבלם האגדי, מיגלי, שיאן ההופעות של הבלאוגרנה בכל הזמנים.

ספורטינג חיחון - מלאגה 2:1

חודשיים מאז שחזר לקווים כמאמנה של מלאגה, הצליח מנואל פלגריני להשיג את הניצחון השלישי שלו לעומת ארבעה הפסדים. דייגו קאסטרו העלה את המארחת ליתרון עם פנדל מוצלח בדקה ה-42, לפני שרובסון איזן רגע לפני הירידה למחצית בדקה ה-45. במחצית השנייה הצליחה מלאגה להשלים את המהפך ולהשיג את הניצחון החשוב עם פנדל של אנטוניו אפונו.

ולנסיה - אספניול 1:2

אספניול המפתיעה נבלמה במחזורים האחרונים לפני הפגרה והחלה לאבד גובה במאבקי הצמרת, ולמרות שהחזיקה מעמד עד הדקה ה-90 גם הפעם היא לא הצליחה לעצור את המפולת וספגה הפסד שלישי ברציפות. העטלפים, שהחלו את המחזור כשהם צמודים לריבתם במקום הרביעי עם מספר נקודות זהה, הוליכו מנגיחה מוצלחת של אריץ אדוריץ בדקה ה-29, אבל שער עצמי מטופש של ריקרדו קוסטה, שנגח לשערו הוא בדקה ה-45 קבע שוויון.

כשכבר היה נדמה שהשתיים יחלקו ביניהן את הנקודות, יצאה ולנסיה להתקפה אחרונה בתוספת הזמן, בסיומה מצא קוסטה את חואן מאטה בתוך תיבת החמש, השופט התעלם מנבדל ברור של הקשר הצעיר שנגח מקרוב פנימה והעניק למקומיים ניצחון יקר.

משחקים נוספים:

סביליה - אוסאסונה 0:1
לסביליה: פרדי קאנוטה 36.

אתלטיק בילבאו - לה קורוניה 2:1
ללה קורוניה: אדריאן 22 (בפנדל) ו-52. לבילבאו: פרננדו יורנטה 86.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully