וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: קרית מוצקין עלתה לבית העליון

הקבוצה מהצפון ניצחה את מכבי תל אביב 30:31 והבטיחה את מקומה בשישייה הראשונה, שתשחק בנפרד החל מהמחזור הבא

הסיבוב הראשון בליגת "ביג ווינר" בכדוריד הסתיים הערב (שישי), ומעכשיו הליגה תופרד לשני בתים, עליון ותחתון. בכל אחד ישחקו שש קבוצות בליגה בת שני סיבובים, כאשר ארבע הראשונות בבית העליון יעלו בסיומה של העונה לחצי גמר הפלייאוף. המשחק המרכזי של המחזור הפגיש בין מכבי קרית מוצקין למכבי תל אביב, כשמוצקין הייתה חייבת ניצחון כדי להבטיח את המקום השישי, עליו היא נלחמה מול קרית אונו/גני תקוה. בסופו של דבר, הקבוצה מהצפון התגברה על פתיחה חלשה ופיגור של חמישה שערים במחצית השניה, כדי לרשום ניצחון דרמטי, 30:31, שסידר לה בודאות את המקום השישי. ולדי קופמן ומאור אפוטה כבשו 6 שערים כל אחד לזכות מוצקין, שהצטרפה למכבי ראשון לציון, הפועל ראשון לציון, אס"א תל אביב, בני הרצליה ומכבי תל אביב בבית העליון. אוריאן ליפץ כבש שישה שערים למכבי תל אביב.

"עכשיו אפשר לשמוח", סיכם מאמן קרית מוצקין יגאל גושן והוסיף: "לא היה פה כדוריד גדול, אבל היה פה לב ענק, ורק בגלל הלב אנחנו בבית העליון. עכשיו המטרה שלנו היא ליצור מסורת". מאמן מכבי תל אביב אבי רש סיכם: "אני מאוד מאוכזב, אני לא אוהב להפסיד. עשינו טעויות שאסור שיקרו ואנחנו צריכים לעבוד על זה. מוצקין רצו לנצח יותר מאיתנו והגיע להם".

מכבי ראשון לציון הביסה את עירוני רחובות מהתחתית 22:39, וסיימה את הסיבוב הראשון במאזן של עשרה ניצחונות ותיקו אחד. 10 שערים של אריאל רוזנטל פיצו על חסרונם של יוהאן רושקה, אלדר שיקלושי, גל אברהם וגיל יעקב. ראשון הוליכה במחצית הראשונה 10:16, במחצית השנייה היא פתחה מבערים. פיליפ מריאן, עמיר אהרון ועומר גרא הוסיפו 5 כל אחד לזכות ראשון לציון, יואב נאמן 4, דור גבע ועמית סטלמן 3 כ"א נדב רובין, עופר לוזון, חן בירנבאום ודניאל פרידמן 1 כ"א השלימו את הרשימה. טל אהרונוביץ' הוליך את מבקיעי רחובות עם 6 שערים. דור ינקוביץ' 4, גל דראט ואלדר רוט 3 כ"א, אביב קנלבאום 2, אלון זיו, עומרי הילר, קובי אלבז ועודד פינקלס 1 כ"א. רחובות צפויה להתחזק בשבוע הקרוב בשחקנים זרים.

קרית אונו/גני תקוה, אולי הקבוצה המפתיעה של הסיבוב הראשון, פספסה בסופו של דבר את הכרטיס לבית העליון וגם לא הצליחה לנצח במשחק החוץ שלה את א.ס רמת השרון, כששתי הקבוצות נפרדו בתיקו 31:31. במשחק נוסף הביסה א.כ נס ציונה את נועלת הטבלה מכבי פתח תקוה 27:44.

משחקים שהתקיימו מוקדם יותר השבוע:

מכבי רעננה - הפועל ראשון לציון 43:26
אס"א תל אביב - בני הרצליה 26:30

בסוף השבוע הבא תצא ליגת "ווינר ביג" לפגרה עקב יציאת נבחרת העתודה למשחקי מוקדמות אליפות אירופה שייערכו באוקראינה. העתודה תשחק בבית אחד יחד עם המארחת אוקראינה, גרמניה החזקה ושוייץ, כשרק הראשונה תעפיל מהבית. המשחק הראשון של הנבחרת יתקיים ביום שישי מול שוייץ, וביום שני יקבעו המאמנים שלמה הופמן וסער פרנקל את סגל 16 השחקנים שייצאו לטורניר. משחקי הליגה יתחדשו ב-14 בינואר, כשבמוקד יעמוד הדרבי התל אביבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully