וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל ירושלים התבססה בפסגה

הירושלמים גברו 1:2 על נחלת יהודה וניצלו את התיקו המאופס של קרית מלאכי בכפר שלם. בצפון: הפסדים לעפולה ואסי גלבוע

המחזור ה-13 בליגה א' נפתח היום (שישי) עם כמה תוצאות מעניינות. בדרום בנתה הפועל ירושלים יתרון של שתי נקודות בצמרת הטבלה עם ניצחון חוץ 1:2 על נחלת יהודה אחרי מהפך מרשים בעשרה שחקנים. נחלת יהודה עלתה ליתרון בדקה ה-36 משער של מורדי פינטו, והייתה יכולה להגדילו בדקה ה-70 כשציון עזרא החמיץ פנדל, אבל הירושלמים, ששיחקו את עשרים הדקות האחרונות בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של אלירן זראי, איזנו בדקה ה-73 מרגליו של אופיר עזו, ואלעד מעיין הפך את הקערה עם שער הניצחון.

השנייה בטבלה, מכבי קרית מלאכי, נבלמה אחרי שני ניצחונות רצופים עם תיקו 0:0 בחוץ מול הפועל כפר שלם, שהרחיק אותה הפסגה. גם מכבי קביליו יפו איבדה גובה עם תיקו 0:0 משלה מול הפועל מרמורק, בסיומו המאמן עופר פביאן התפטר מתפקידו. מי שמועמד להחליפו הוא עוזרו עופר ראובן.

עירוני נתיבות נצמדה ליפואים במקום השלישי עם 0:1 על שמשון בני טייבה משער של עידו בוקובזה בדקה ה-58. השקמה/רמת חן, עם המאמן החדש ויקטור גניש, הרשימה עם 0:5 מוחץ על מכבי יבנה, שלומי אדרי כבש רביעייה נהדרת (7, 18, 40 ו-45), טל איילה הוסיף שער משלו (20).

תוצאות נוספות:

מכבי כפר יונה - עמישב פתח תקוה 1:0
לעמישב: אהרון סולדוצ'ו 36.

מכבי קרית גת - בני אילת 0:0

הפועל ערד - צפרירים חולון 0:0

צפון: עוד הפסד לעפולה

אחרי תשעה ניצחונות רצופים שעזרו לה לבנות פער גדול בפסגת הטבלה, ספגה הפועל עפולה הפסד שני ברציפות, הפעם בבית, עם 2:1 לרמות מנשה מגידו. הקבוצה של אלדד שביט, שנבלמה בשבוע שעבר על ידי אסי גלבוע, המשיכה במומנטום הרע מול האורחת מהתחתית שרשמה מהפך דרמטי בדקות הסיום. עפולה, ששיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-20 אחרי שעמי אזולאי הורחק, הוליכה משער של יובל נפתלי בדקה ה-70, אבל שגיא חייט איזן בדקה ה-85 והשלים צמד גדול בדקה ה-88.

אסי גלבוע לא הצליחה לנצל את המעידה של המוליכה והפסידה גם היא, 3:2 להפועל חדרה. כפיר דר העלה את אסי גלבוע ליתרון בדקה ה-15, לפני שניר צביאלי (30), זיו אוסון (35, בפנדל) ואמיר רוזנבאום (38) הפכו את הקערה, ויניב דרעי רק צימק בדקה ה-66. עירוני קרית אתא החמיצה הזדמנות להיצמד לצמרת כשנפרדה ב-0:0 עם מכבי כפר קנא. עירוני טבריה השיגה ניצחון חשוב 0:1 מול מ.ס אום אל פאחם עם שער של אבי עמר בדקה ה-50.

בשבת, מכבי אום אל פאחם עלתה למקום השני וצימקה את הפער מהמוליכה עפולה לנקודה אחת, אחרי שהביסה בחוץ 0:4 את השישית מ.ס. כרמיאל צפת. ברק דניאל הבקיע פעמיים לזכות האורחים בדקות 45 ו-58, ולקראת סיום יניב אברג'יל הוסיף צמד משלו בדקות 86 ו-89.

תוצאות נוספות:

מכבי טמרה - דליית אל כרמל 0:4
לטמרה: נתן שוקרי 44, פואד חיר אלדין 61, וואג'די אבו יונס 65, בר קרסנר 72.

מכבי צור שלום - אחי עכו 1:1
לצור שלום: יוסי וענונו 80, לעכו: נידאל דוואחדה (עצמי) 75.

מכבי כפר קרע - הפועל כפר קנא 1:0
לכפר קנא: באסם ארמלי 45.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully