וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - בני יהודה: חזי מגן יחרים את המשחק?

31.12.2010 / 15:15

היו"ר פגוע מהקללות של האוהדים, עוז ראלי יפתח במקום אבו זייד. טופוזאקוב ייעדר אצל האורדונים, חלוץ סרבי ינחת למבחנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שישה מפגשים נערכו בין הקבוצות בשנתיים האחרונות, בני יהודה ניצחה בארבעה מהם, רמת גן הסתפקה בניצחון בודד ומשחק נוסף הסתיים בתיקו.

* במחזור הסיום של עונת 2001/02 בלאומית עזרה רמת גן לבני יהודה לחזור לליגת העל כשניצחה 2:3 את מכבי הרצליה במשחק דרמטי, בו נכחו אלף מאוהדי הזהובים ועודדו את הרמת גנים.

* הקפטן תמיר בן עמי יערוך את הופעתו ה-350 במדי הקבוצה.

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

המאמן צביקה צמח יחסר את אלין טופוזאקוב שעדיין פצוע בקרסול. גם אלי לוי סוחב פציעה במפשעה והוא אינו כשיר במאת האחוזים, ובנוסף לכך גם קרלוס צ'קאנה שתורגל בתחילת האימון בעמדת הבלם, נטש את התירגול בשל פציעה ברגלו ולא ברור אם יהיה כשיר. צ'קאנה יעבור מחר מבחן כשירות ואף צפוי לקבל זריקה לפני הפתיחה. שחקן נוסף שיחסר הוא עידן סרור שצבר חמישה כרטיסים צהובים. "אנחנו לא מסתכלים על בני יהודה אלא על עצמנו", אמר המאמן צביקה צמח. "יש לנו לא מעט פציעות וסגל חסר אבל אסור שאלו יהיו התירוצים. נצטרך לבוא מפוקסים כדי להשיג את המטרה. כולנו רוצים לפתוח טוב את הסיבוב".

ראשי הקבוצה ממשיכים בחיפושים אחר שחקני חיזוק לקראת פתיחת חלון ההעברות, והלילה צפוי לנחות למבנחים בקבוצה החלוץ הסרבי דראגן גוסיץ' בן ה-29, המתנשא לגובה של ומשתייך לקבוצת קייראט אלמטי מהליגה הקזחית.

בקבוצה ממשיכים במגעים גם עם הבלם טל חן שקיבל הצעה לחוזה לשלוש שנים במידה וישוחרר מבני סכנין, שם התבקש לקצץ באופן ניכר בשכרו וסרב. נכון לעכשיו לא הושג סיכום סופי עם הבלם וביממה האחרונה הציעה בני סכנין עיסקת חליפין במסגרתה יעברו טל חן ולירן כהן לרמת גן בתמורה ליקיר שינה ודמיטאר טלקיסקי. ברמת גן סירבו להצעה בשלב זה.

בני יהודה:

יושב ראש בני יהודה, חזי מגן, אמר לשחקניו שהוא שוקל להחרים את המשחק בגלל הקללות שספג מאוהדי הקבוצה בהפסד הליגה האחרון למכבי פתח תקווה. פדרו גלבאן, שסוחב פציעה מתמשכת בשריר הארבע ראשי, ימשיך להיעדר מהסגל של דרור קשטן, והשבוע הצטרף גם הקשר חסן אבו זייד לרשימת הפצועים עם פגיעה בשריר הירך האחורי.

הזהובים ינסו לנצל את המומנטום החיובי לאחר הניצחון הנאה על מכבי נתניה ברבע גמר גביע הטוטו (2:4), כאשר עוז ראלי שהיה המצטיין במשחק, יקבל את חולצת ההרכב במקומו של אבו זייד. בשאר ההרכב לא נראה שיהיו שינויים, כאשר דין מורי ואביב חדד ימשיכו לפתוח במרכז ההגנה, לירוי צעירי ושלו מנשה ישלימו את חוליית הקישור ומשה ביטון יפתח לצידו של פיני בלילי בחוד.

יעמדו למבחן

הפועל רמת גן: דמיטאר טלקיסקי

הקשר הבולגרי הוא ללא ספק השחקן הבכיר כרגע בסגל של רמת גן ששקועה עמוק במקום האחרון. המועדון מצפים מטלקיסקי לקחת מנהיגות ובנוסף על כך גם להביא את היכולת שלו לידי ביטוי בבישולים ושערים שעשויים להציל את הקבוצה מירידה לליגה השנייה.

בני יהודה: שלו מנשה

בהיעדרו של גלבאן הפצוע מצפים בצוות המקצועי של הזהובים לראות את הקשר המוכשר לוקח את המושכות ומשחזר את יכולתו במדי מכבי נתניה בעונה שעברה. השער שכבש מול קבוצתו לשעבר בגביע הטוטו השבוע עשוי להיות סימן מעודד בדרך לשבירת בצורת ההבקעות שלו בליגה.

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, יקיר שינה, קרלוס צ'קאנה (אלי לוי), תמיר בן עמי, דן רומן, תמיר פור, גל לוי, אורי ביבי, דמיטאר טלקיסקי, לירון דיאמנט.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, עוז ראלי, שלו מנשה, משה ביטון, פיני בלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully