וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו אז'אלה הודיע על פרישה מכדורגל

קפטן נבחרת ארגנטינה לשעבר, שסיים את חוזהו בראסינג קלאב הארגנטינאית, לא חידש את חוזהו וסיים קריירה של 19 שנים

רוברטו אז'אלה תולה את הנעליים בגיל 37. בלם נבחרת ארגנטינה לשעבר, שכיכב בין השאר במילאן ובולנסיה, שיחק 16 משחקים בלבד במהלך 2010. אז'אלה, ששיחק העונה בראסינג קלאב, שהציעה לו לחדש את החוזה עם קיצוץ בשכרו. אז'אלה שקל זאת אבל השיב בסופו של דבר שהוא מעוניין לפרוש.

אז'אלה, שהיה הקפטן של האלביסלסטה יותר מכל שחקן אחר (ב-63 משחקים), החל את הקריירה המקצוענית שלו ב-1991. בנבחרת הוא רשם 115 הופעות והיה שותף לשלושה טורנירים של הגביע העולמי. אחרי שאת השנים הראשונות בקריירה הוא עשה בארגנטינה בפרו קאריל אוסטה וריבר פלייט, עבר אז'אלה ב-1995 לנאפולי, כששלוש שנים לאחר מכן הוא נרכש על ידי מילאן וזכה עימה באליפות, כשמשם עבר לולנסיה תמורת 6.25 מיליון ליש"ט ושם שיחק במשך שבע שנים.

במשך שהותו בולנסיה, סייע אז'אלה לקבוצה להעפיל לגמר ליגת האלופות ב-2001. באותה שנה הוא נבחר כבלם המצטיין של העונה באירופה. שנה לאחר מכן ולנסיה זכתה באליפות איתו וב-2003/4 הוא השלים איתה זכייה נוספת בתואר ובגביע אופ"א. התחנה הבאה בקריירה של אז'אלה הייתה סראגוסה אחרי שכבר היה חתום בויאריאל. ב-2 בפברואר השנה הצטרף אז'אלה בהעברה חופשית לראסינג קלאב, אבל לא הצליח לבלוט בשורותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully