וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 31.12

חלון ההעברות של ינואר בפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* הבלם היפני טומואקי מאקינו, 23, סיכם בפ.צ קלן והוא יעבור אליה מהירושימה אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. הוא יהיה היפני החמישי בבונדסליגה אחרי שינג'י קגאווה (דורטמונד), אטסוטו אוצ'ידה (שאלקה), מאקוטו האסבה וקישו יאנו (פרייבורג).

* וויגאן החתימה את שחקן ההגנה אדריאן לופז עד לסיום העונה. השחקן בן ה-23 מצטרף בהעברה חופשית אחרי שעזב את לה קורוניה בסוף השנה שעברה והתאמן בוויגאן העונה.

שמועות

* נמשכים הדיווחים לפיהם ווסטהאם מנסה לצרף את חלוצה של מנצ'סטר יונייטד מייקל אואן, שעשוי להגיע בהשאלה. גם איגביני יעקובו נמצא בתוכניות של אברהם גרנט.

* ווין ברידג' סירב להצעה מווסטהאם, אבל עדיין אמור לעזוב את מנצ'סטר סיטי. על פי הדיווחים האחרונים, אסטון וילה, יובנטוס וולנסיה מועמדות לקלוט את המגן הבינלאומי.

* פלורנטינו פרז מתכנן להחתים חלוץ נוסף בינואר כאשר השם החם שעולה כעת הוא דימיטאר ברבאטוב, שמחירו הוא 15 מיליון יורו. אם הבולגרי לא יעזוב את יונייטד, הוא עשוי לעשות זאת בסוף השנה.

* ב'דיילי מייל' פורסם שמתגברות ההערכות שדייויד בקהאם יחזור בקרוב לפרמייר ליג כאשר הרצון של להגיע לקבוצה גדולה וקבוצתו לוס אנג'לס גלאקסי אמורה לאפשר זאת.

* הצהובונים באנגליה מפרסמים שז'וזה מוריניו ינסה לשכנע את קפטן ארסנל ססק פברגאס להצטרף לריאל מדריד בקיץ, כאשר הבלאנקוס מוכנים להציע לתותחנים 35 מיליון ליש"ט עבורו.

* בנפיקה טוענת שהיא דחתה הצעה של 17 מיליון ליש"ט מצ'לסי עבור הבלם דויד לואיז, כשהיא טוענת שהוא לא יעזוב תמורת פחות מ-43 מיליון ליש"ט. מנצ'סטר סיטי שמועמדת אף היא לקלוט אותו עשויה להציע הצעה גבוהה ממה שהציעה צ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully