וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי מובילה במירוץ אחר דויד לואיז

בנפיקה סירבה להצעת צ'לסי לרכוש את הבלם ב-17 מיליון ליש"ט, הכדור עובר למאנצ'יני. דזקו ממשיך להתקרב לסיטיזנס

מנצ'סטר סיטי וצ'לסי מנסות לצרף את דויד לואיז, בלמה של בנפיקה, אבל נראה שזה לא הולך להיות פשוט. האלופה האנגלית הציעה לא פחות מ-17 מיליון ליש"ט עבור הברזילאי, אך בבנפיקה סירבו להצעה. נכון לעכשיו הסיטיזנס מובילים במירוץ אחר צירופו, כאשר נראה שבנפיקה מערימה קשיים על שחרורו על אף העובדה שהיא הודחה מליגת האלופות.

ב'טלגרף' פורסם הבוקר (שישי) כי רוברטו מאנצ'יני נחוש לצרף את לואיז, אחרי שבקיץ קבוצתו הציעה תמורתו 15 מיליון ליש"ט. ללואיז, שמשחק גם בצד שמאל, יש סעיף שחרור שעומד על 43 מיליון ליש"ט ונראה כי בבנפיקה מעוניינים להשאיר אותו עד סוף השנה. בינתיים בסיטי עושים מאמצים לצרף גם את אדין דזקו, שכבר זמן רב נמצא על הכוונת, כשעל פי הדיווחים סיטי סיכמה את מחיר הבאתו שעומד על 30 מיליו ליש"ט, בעוד תנאיו של השחקן טרם סוכמו.

ובינתיים עוזרו של מאנצ'יני בריאן קיד כבר משדר לליגה שסיטי בנויה לאליפות. "לא הייתי מחליף את הסגל שלנו עם אף קבוצה אחרת", אמר. "הנערים עושים עבודה נפלאה. תמיד אנחנו מכוונים למקום הרביעי ואנחנו עושים את זה טוב. אף אחד לא מתלהב ואנחנו יודעים שיש לנו עבודה קשה לפנינו. זה ברור שלמנצ'סטר יונייטד יש מה להפסיד. זה בידיים שלה ואי אפשר לברוח מזה. הם יודעים איך לזכות בתארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully