וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מפסיקות לדהור

הפעם בפינת הסוסה השחורה בחרנו במכבי הרצליה, שצפויה לנצח את אחווה עראבה, ובבלקפול, שאנחנו מעריכים שתסחוט תיקו ממנצ'סטר סיטי

הפעם בפינת הסוסה השחורה אנחנו הולכים כמעט על בטוח, אבל רק כמעט. למה? בחרנו עבורכם שני משחקים, שאחד מהם אמור להיות חד צדדי באופן מובהק, ובשני אנחנו מריחים הפתעה. פותחים עם מכבי הרצליה נגד אחווה עראבה וממשיכים לנדוד לאנגליה שם מנצ'סטר סיטי מארחת את בלקפול.

משחק מספר 17 (שישי): מכבי הרצליה - אחווה עראבה 1.30, 3.20, 6.0

ברור לכולם כי מכבי הרצליה מגיעה פייבוריטית ברורה למשחק מהמקום השישי ובמיוחד בטוחה בעצמה אחרי שניצחה 0:2 במחזור האחרון את בית"ר שמשון תל אביב. לעומתה, אחווה עראבה מידרדרת משבוע לשבוע ונמצאת במקום האחד לפני אחרון עם נקודה אחת בלבד. הרצליה, שבינתיים לא ממש נספרת על ידי הפרשנים, כבר ניצחה העונה את עראבה 0:3 בסיבוב השני ואין שום סיבה שזה לא יקרה שוב.

ההימור: 1

משחק מספר 76 (שבת): מנצ'סטר סיטי – בלקפול 1.15, 4.90, 9.80

בניגוד למשחק הקודם, פה אנחנו כבר מריחים הפתעה. בואו ותנו כבוד לבלקפול, שנחשבת להפתעה הנעימה בפרמייר ליג העונה. אמנם מנצ'סטר סיטי מתחילה להיכנס לעניינים ומבינה שבכל משחק שהיא לא מנצחת, היא מרחיקה את עצמה מהתואר, אבל גם בלקפול למדה להעיז והיא כבר מדורגת שמינית בפרמייר ליג. הקבוצה בה משחק דקל קינן ניצחה במחזור האחרון 0:2 את סנדרלנד, כששני המשחקים שקדמו נדחו. הפעם העולה החדשה, אנו מעריכים, תסיים בתיקו.

ההימור: X

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully