וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת התיכונים: עמק החולה זכתה באליפות

שחקניו של בר תנא החזירו את התואר אחרי חמש שנים, עם ניצחון 57:80 על הריאלי חיפה. בנות: אוסטרובסקי רעננה אלופה

ליגת התיכונים הגיעה היום (חמישי) לסיומה עם גמר מסקרן שנערך בבית מכבי הגועש והרועש בראשון לציון, בו זכתה עמק החולה באליפות אחרי ניצחון מוחץ 57:80 של הריאלי חיפה. עבור עמק החולה מדובר באליפות שנייה, אחרי שעשתה זאת לראשונה לפני חמש שנים. עבור הריאלי ומאמנה מאיר קמינסקי מדובר בהפסד ראשון אחרי 26 ניצחונות רצופים, ולצערם זה קרה דווקא ברגע האמת.

שחקניה הצעירים של עמק החולה עשו את העבודה קלה יותר בזכות מחצית ראשונה מצוינת, בה כיכב תום מעיין, שסיים את המשחק עם 16 נקודות, 8 אסיסטים וגם 7 ריבאונדים. היתרון 35:49 מהמחצית הראשונה צומק במעט ברבע השלישי, אך בדקות הסיום היו אלה שחקניו של זיו בר תנא שהיו על הגל וסחפו את עמק החולה לניצחון משכנע. יניב שטראוס עזר למעיין עם 15 נקודות ובר מאור הוסיף 13, כשמן העבר השני לירז אריאלי צלף 21 נקודות שלא הספיקו.

"זו הרגשה מדהימה, חיכינו לזה כל כך הרבה זמן", אמר בסיום תום מעיין, המצטיין במשחק. "לא יצאנו אף פעם בהצהרות ואני שמח שעשינו את זה. יש לנו שחקנים, מאמן, הנהלה ואוהדים מדהימים וכל הכבוד להם".

בגמר הבנות היו אלה תלמידות אוסטרובסקי רעננה, שזכו באליפות אחרי ניצחון 44:58 על הדסים אבן יהודה. במחצית הראשונה יצרו בנות אוסטרובסקי יתרון בלתי מחיק של 12:30, כשספיר תירוש לבדה קלעה 13 נקודות - יותר מסך הנקודות של היריבה. תירוש סיימה את המשחק עם 17 והובילה את חברותיה לניצחון, כשבנות הדסים רק הצליחו לצמק מעט לקראת הסיום עם 21 נקודות של הדר לוי.

  • עוד באותו נושא:
  • עמק החולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully