וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייני: "זה המעט שיכולנו לעשות עבור משפחת כהן"

30.12.2010 / 18:42

במכבי תל אביב הקדישו את הניצחון לאבי כהן: "הייתה פה סמליות". מזרחי: "שיחקנו בהליכה מהירה, בשני יהיה סיפור אחר"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שלושה ימים לפני משחק הליגה המסקרן ביניהן בפתיחת הסיבוב השני, גברה הערב (חמישי) מכבי תל אביב 0:1 על מכבי חיפה לאחר הארכה והעפילה לחצי גמר גביע הטוטו. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, בעיקר מצד הירוקים שהגיעו בהרכב חסר, וכניסתם של מחליפי מכבי תל אביב הביאה להכרעה משער של רוברטו קולאוטי בדקה ה-94. עבור החלוץ שהחל את דרכו בישראל במדי מכבי חיפה, מדובר בשער מתוק אחרי תקופה ארוכה בה חש ממורמר ולא הצליח למצוא את הרשת.

ייני: "אין לנו בעיה של הבקעת שערים"

"חבל מאוד שלא הבקענו בכל המצבים שהיו לנו, זה מדאיג", אמר בסיום יוסי מזרחי, מאמן מכבי תל אביב, שלמרות הניצחון העדיף לשים את האצבע על הטעון שיפור. "בדרך כלל משלמים על זה, היום למזלנו זה לא קרה. לא היה קצב במגרש, כולם שיחקו בהליכה מהירה. ביום שני יהיה משחק שונה, קצבי, אגרסיבי ומהיר יותר". על קולאוטי אמר המאמן: "רוברטו הוא חלוץ שכובש הרבה מאוד שערים, השאלה מתי זה ייתפס לו. אני מאמין בו".

שרן ייני הוסיף: "הגענו למצבים במחצית השנייה, היינו אנרגטיים ורק ככה נוכל להגיע רחוק. אני לא חושב שלמכבי יש בעיה של הבקעת שערים ושל ניצחונות. יש לנו הרבה מצבים, אנחנו מגיעים להזדמנויות ויש לנו מספיק גולרים".

קשר מכבי תל אביב התייחס להתנהלות המועדון בצל מותו של אבי כהן: "היה מאוד קשה, טוב מאוד שדחו את המשחק לפחות ביום אחד. טוב שניצחנו בשביל אבי והמשפחה, הייתה פה מעין סמליות. זה אולי לא נותן הרגשה טובה, אבל זה המעט שיכולנו לעשות עבורם". כשנשאל האם השחקנים דנו בנושא לפני המשחק, השיב ייני: "יש דברים שלא צריך לדבר עליהם בכלל. היינו אתמול בטקס ההספד באצטדיון רמת גן, זה היה מאוד מצמרר והיה קשה לנו לראות את זה".

הבלם סאבו פאביצ'ביץ' הוחלף לפני תחילת ההארכה לאחר שנפגע בשריר הירך האחורי. המונטנגרי יעבור בדיקות ולאחריהן תתברר חומרת פציעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully