וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמה"ש דוהרת, כפ"ס נראית כמו עגלה

המוליכה הגדילה את הפער עם 2:3 על הפועל ראשון לציון, כשקבוצתו של תומר קשטן המשיכה לאכזב עם 1:1 מול בני לוד

אחרי פגרת חורף קצרצרה חזרה אמש (שישי) הליגה הלאומית לפעילות עם המחזור ה-16, שפתח את הסיבוב השני והציג מנה גדושה של שמונה משחקים, בשל סיבוב ז' של גביע המדינה שייערך באמצע השבוע הבא.

המשחק המרכזי של המחזור לא איכזב ובתום 90 דקות מלאות בארועים ושערים, ניצחה רמת השרון את הפועל ראשון לציון 2:3 בביתה של האחרונה, והגדילה את הפער שלה בפסגה לארבע נקודות, וזאת לאחר שהפועל כפר סבא אכזבה מול בני לוד ויצאה מהמפגש עם 1:1 בלבד. כפר סבא, שלאורך העונה נראתה כמו העולה הבטוחה לליגת העל, מתקשה בשבועות האחרונים לאסוף נקודות, וצברה בסך הכל 3 נקודות בארבעת משחקיה האחרונים.

הפועל רעננה הפסידה בפעם השנייה ברציפות, הפעם 2:0 לבית"ר/שמשון תל אביב והיא מאבדת גובה בחלק העליון. מכבי הרצליה לעומת זאת, לא התקשתה לגבור 1:3 על אחוה עראבה. במשחק נוסף נפרדו הכח עמידר רמת גן וג'ת אלהלי ב-1:1.

בשבת הושלם המחזור, כשבמשחק המוקדם ניצחה הפועל נצרת עילית, לה הופחתו תשע נקודות, את הפועל הרצליה 0:1. סקציה נס ציונה פגשה את עירוני בת ים ונפרדה ממנה בתיקו 0:0, מכבי אחי נצרת אירחה את מכבי באר שבע ורשמה ניצחון 1:2, שהרחיק אותה מעט מהתחתית הבוערת.

הפועל ראשון לציון - עירוני רמת השרון 3:2

מוליכת הטבלה, שסיימה סיבוב ראשון נקי מהפסדים ובדרך גם זכתה בגביע הטוטו של הלאומית, יצאה למשחק חוץ לא פשוט מול הפועל ראשון לציון, אבל השיגה עוד ניצחון בתום משחק מרתק.

האורחים עלו ל-0:1 בדקה ה-22, כשאורן ניסים בעט כדור חזק מחוץ לרחבה, שפגע בשחקן הגנה ונעצר ברשת, אבל שער עצמי של דור הלוי בדקה ה-34 איזן את התוצאה. כעת המומנטום היה ברגליים של שחקני ראשון לציון והם הצליחו לנצל אותו עד תום כשרן יצחק הגיע ראשון לכדור קרן בדקה ה-43 ונגח פנימה כדי לקבוע 1:2 ולהשלים מהפך.

המחצית השנייה כבר התנהלה תחת שליטה ברורה של רמת השרון, שהשוותה מרגלי אורן ניסים בדקה ה-58. הקבוצה של מומי זפרן סירבה להסתפק בנקודה, המשיכה ללחוץ ולשלוט ובדקה ה-81 הכריעה את המשחק, כשדור הלוי החזיר על השער העצמי שלו עם שער ניצחון. 2:3 בסיום.

הפועל רעננה - בית"ר/שמשון תל אביב 2:0

הקבוצה של אייל לחמן חוותה את הפסד הבכורה שלה במחזור הנעילה של הסיבוב הראשון, כשהפסידה בקופסה בנתניה לבני לוד 2:1, והיום מתברר שזה לא היה מקרה חד פעמי.

המשחק הראשון בין השתיים העונה הסתיים ב-0:0 ורעננה שוב לא הצליחה לכבוש, אבל הפעם ספגה מרגלי ארנון טמיר (76) ואלירן אפריאט (79) והמשיכה לאבד גובה בצמרת.

מכבי הרצליה - אחווה עראבה 1:3

עד היום סבלה הרצליה מחולשת ההתקפה שכבשה רק 15 שערים. הפעם הקבוצה של משה סיני פגשה ביריבה נוחה מתחתית הליגה וניצלה זאת כדי לכבוש שלישייה שנייה העונה (גם הראשונה הייתה נגד עראבה). אלן מסודי בדקה ה-60, ועומר פרץ עם צמד בדקות 69 ו-71, סגרו בליץ מוצלח של הקבוצה הביתית והעניקו לה שלוש נקודות קלות. חמודי בריק רק צימק בפנדל בדקה ה-76.

הכח עמידר רמת גן - עירוני ג'ת אלהלי 1:1

משחק התחתית בווינטר הסתיים ללא הכרעה, ושתי הקבוצות ממשיכות להעביר את הזמן כשכרגע הן לא בסכנת ירידה בגלל הורדת הנקודות של עראבה ונצרת עילית. מוחמד אבו ריא העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-26, אבל יוגב בן סימון השווה בפנדל שש דקות לסיום המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הפועל נצרת עילית - הפועל הרצליה 0:1

חודש דצמבר היה קשה להפועל נצרת עילית. ממאזנה של המארחת הופחתו תשע נקודות בעקבות פעילותה תחת מפרק, והיא צנחה למקום האחרון עם מינוס נקודה אחת. מעבר לצרות הכלכליות ולמחסור במזומנים, נצרת עילית הגיעה אחרי שני הפסדים רצופים ועם סגל קצר למדי. לעומתה, הפועל הרצליה היא אחת ההפתעות הנעימות של העונה, כשהיא מדורגת במקום השביעי עם 23 נקודות ומאזן שערים חיובי. אך למרות הקושי והאווירה המדוכדכת, נצרת עילית ידעה לחגוג את השנה החדשה עם שלוש נקודות. שריקת הפתיחה השכיחה את הבעיות של המארחת, שעלתה ליתרון של 0:1 בדקה ה-33 משער של מרדי מלכה, יתרון עליו שמרה עד לשריקה להפסקה. במחצית השנייה התוצאה נשמרה בעינה, ונצרת עילית השיגה ניצחון ראשון בשנת 2011, ניצחון שאולי לא ממש שיפר משמעותית את מצבה בטבלה, אך לבטח שיפר מעט את מצב רוחה.

סקציה נס ציונה - עירוני בת ים 0:0

אם בתחילת העונה ניצחה נס ציונה 0:2 בבת ים, בימים בהם הייתה היריבה עדיין במלחמת קיום, הרי שהשבת היא פגשה יריבה שונה לגמרי. בת ים הצליחה להתייצב והפכה לקבוצת מרכז טבלה שמסוגלת לעשות לא מעט צרות לקבוצות הצמרת בליגה. בת ים שמרה על שער נקי, וסחטה נקודה מנס ציונה כדי לרשום תוצאת תיקו שישית בשבעת משחקיה האחרונים. מנגד, נס ציונה, שנפרדה במהלך הפגרה מציון צמח ופרננדו בילה, ממשיכה לאבד גובה. נס ציונה צפויה להתחזק בקרוב, אך התיקו עם בת ים, השני ברציפות שלה, פוגע ביומרותיה לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים.

מכבי אחי נצרת - מכבי באר שבע 1:2

המארחת התגברה על מינוס תשע נקודות בתחילת העונה, אך סיימה את הסיבוב עם ארבע נקודות מתוך 15 אפשריות. לאחי נצרת יש סגל מוכשר מאוד לו חזו מאבק על עלייה לפני הפחתת הנקודות, אבל כרגע שמעון הדרי מחפש רק לייצב את הקבוצה שלו ולשם כך הוא היה צריך ניצחון על מכבי באר שבע, שהגיעה למפגש אחרי שני ניצחונות מרשימים. ואכן, אחי נצרת הוכיחה עדיפות על האורחים, שהגיעו במצב רוח מצוין, אחרי שני ניצחונות רצופים על כפר סבא וג'ת בתום הסיבוב. בדקה ה-32 כריסטיאנו דוס סנטוס העלה את המארחים ל-0:1 וחמש דקות אחר כך הכפיל אמג'ד סולימאן את היתרון כשקבע 0:2. באר שבע לא אמרה נואש ובדקה ה-76 צימק ינון ברדה ל-2:1, אולם המארחים התגוננו היטב, לא שמטו את היתרון והנחילו לקבוצה מהדרום את הפסדה השישי העונה.

הפועל כפר סבא - בני לוד 1:1

אחרי שאיבדה את יתרונה המבטיח בפסגה בשלהי הסיבוב הראשון, רצתה הפועל כפר סבא לחזור לתלם כבר במשחק הבית מול בני לוד, אבל משהו לא טוב עובר על הקבוצה של תומר קשטן. אחרי מחצית ראשונה מאופסת כפר סבא נקלעה לפיגור 0:1 לאחר עקב שער שכבש יחיא עיסא בדקה ה-48. השער העיר את המשחק ואת הירוקים, שהצליחו להשוות ל-1:1 בדקה ה-61 מכיבוש של אבי אבינו. עד לסיום כפר סבא לא הצליחה להרשית, אספה רק נקודה לחיקה וצברה בסך הכל 3 נקודות בארבעת משחקיה האחרונים. בני לוד, מנגד, ממשיכה להפתיע ואחרי שניצחה את רעננה היא לוקחת נקודות גם לכפר סבא החזקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully