וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.12

חלון ההעברות של ינואר בפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* כוכב ארסנל לשעבר פרדי ליונברג חתם בסלטיק, כך הודיע היום המועדון הסקוטי. הקשר בן ה-33 יוצג באופן רשמי ביום שישי ועשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו כבר ביום ראשון מול ריינג'רס. ליונברג רשם 200 הופעות בארסנל בין השנים 1998-2007, עד שעבר לווסטהאם ולליגה האמריקנית, ה-MLS, שם שיחק בסיאטל סאונדרס ושיקאגו פייר. לליונברג יש גם 75 הופעות בנבחרת שבדיה.

* הווארד נורדטווייט, מגנה בן ה-20 של ארסנל, מצטרף לבורוסיה מנשנגלדבאך. בשלוש השנים האחרונות שיחק נורדטווייט בשלוש קבוצות שונות בהשאלה וכעת הוא מועבר לקבוצה הגרמנית. גם הבלם האוסטרי מרטין שטרנצל הגיע מספרטק מוסקבה.

* פאבלו בריינטוס, קשרה של קטאניה, חזר לארגנטינה ועבר בהשאלה לחצי שנה לאלופה אסטודיאנטס.

* גודוי קרוז החתימה את החלוץ רובן רמירז שמגיע מבנפילד. השחקן הצטרף עד דצמבר 2011.

* רודולפו ארואבארנה, שעזב בעונה שעברה את טיגרה וזכה באליפות צ'ילה עם אוניברסידד קתוליקה, הודיע על פרישה בגיל 35 וחזר לטיגרה כמאמן במקום ריקרדו קארוסו-לומברדי.

שמועות

* אינטר לוטשת עיניים לכיוון קשרה של טולוז פרנק טבאנו, שמבוקש גם על ידי יובנטוס ואסטון וילה, כך מפרסם 'טוטוספורט'.

* ויאריאל מתעניינת בחלוץ הקולומביאני של אינדפנדיינטה, כריסטיאן נזארית בן ה-20, שעשוי להצטרף לקבוצה הספרדית.

* אספניול מתכננת להחתים את הקשר ההתקפי המונטנגרי של ספורטינג ליסבון סיימון ווקצ'ביץ'. עלות הבאתו עומדת על שני מיליון יורו.

* לא פחות מארבע קבוצות מנסות לצרף חלוצה של הופנהיים ונבחרת גאנה, פרינס טגואה. בין השמות שעלו כמועמדות לצרפו בינואר: בורדו, ניס, ראן וסנט אטיין.

* עיתון ארגנטינאי מדווח שנשיא ריבר פלייט דניאל פסארלה שוקל למכור את החלוץ אריק לאמלה (18) תמורת לא פחות מ-18 מיליון יורו. אחת המועמדות הרציניות לקלוט אותו היא מילאן.

* ליברפול מנסה לצרף את קשרה של ראן סילבן מארבו שקרוב לחתום. השחקן ראה את האדומים מפסידים 1:0 לוולבס.

* ווסטהאם סיכמה עם רובי קין את גובה שכרו במידה ויצטרף, כשהסכום יעמוד על 65 אלף ליש"ט, למרות שהעסקה עדיין טעונה את אישור טוטנהאם, סביב גובה ההשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully