וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "הליגה פתוחה עבורנו שוב"

מאמן צ'לסי מרוצה מהניצחון על בולטון שעצר את ההידרדרות. פברגאס המאוכזב צייץ בטוויטר: "השופטים מקשים על עצמם"

בצ'לסי נשמו אתמול (רביעי) לרווחה אחרי שעצרו את רצף ששת המשחקים ללא ניצחון וניצחו 0:1 את בולטון משער של פלורן מאלודה בדקה ה-61. האלופה מטפסת למקום הרביעי ופתאום מוצאת את עצמה במרחק ארבע נקודות בלבד משתי הקבוצות ממנצ'סטר שמוליכות את הטבלה. גם קרלו אנצ'לוטי נשמע מרוצה, על אף העובדה שהקבוצה שלו לא הרשימה יותר מדי.

"המחצית הראשונה הייתה קשה מאוד, לא שיחקנו טוב והיה לנו משקל כבד על הכתפיים", סיפר אנצ'לוטי סיום. "במחצית השנייה היינו כבר יותר טובים ושיחקנו עם יותר ביטחון, כשאחרי שני משחקים ביומיים אנחנו חייבים לומר שהשחקנים עשו עבודה טובה". למרות המעידות האחרונות, אנצ'לוטי משוכנע שצ'לסי לא פספסה את הרכבת: "זה חשוב מאוד עבורנו להישאר מרוכזים במשחקים, מכיוון שהליגה פתוחה שוב, היא לא נסגרה עבורנו".

אנצ'לוטי מודה גם כי במידה וקבוצתו לא הייתה מנצחת, כנראה שהיא לא הייתה חוזרת למאבק האליפות. "ברור, אני חושב שזה הדבר הכי חשוב לשנות את האווירה, לשנות את המסלול ולחזור לנצח".

ונגר: "הייתי חייב לשנות"

בארסנל מכים על החטא אחרי פספוס ההזדמנות להישאר עם אותו מספר נקודות כמו למוליכות. התותחנים היו בדרך הנכונה לניצחון על וויגאן וכבר הובילו 1:2 אחרי שאנדריי ארשבין וניקולאס בנדטנר ביטלו את היתרון המוקדם של וויגאן, אבל סבסטיאן סקילאצ'י היה אחראי לשער עצמי שהשאיר את ארסנל עם נקודה בלבד.

מי שזכה למירב הביקורות לאחר המשחק הוא מאמן הקבוצה, ארסן ונגר, שביצע לא פחות משמונה שינויים בהרכב לעומת זה שפתח ב-1:3 על צ'לסי. למרות זאת, המנג'ר הצרפתי משוכנע שהיה חייב לבצע את השינויים הללו. "אין חוקים לגבי זה, יש לנו חיסרון שלמנצ'סטר יונייטד אין אותו", אמר ונגר.
"וויגאן שיחקה לפני שלושה ימים, אנחנו שיחקנו לפני 48 שעות במשחק גדול ובערב", המשיך המאמן עם ההשוואות. "הייתי חייב לשנות מכיוון שאנחנו משחקים שוב בשבת ושוב ברביעי וכך הלאה. אי אפשר לשחק עם אותה קבוצה, אבל אני לא חושב שזו הייתה הבעיה שלנו". על המשחק עצמו אמר המאמן: "זה היה משחק קשה. כל הזמן הרגשתי שכל טעות מאחור תעלה לנו ביוקר. אני לא חושב שזה נורא, זו תוצאה טובה. גם לוויגאן היו הזדמנויות".

ססק פברגאס, שלא נכלל בסגל בשל כרטיסים צהובים, דאג להביע את דעתו על השיפוט בטוויטר אחרי שלא נשרק פנדל לטובת סמיר נאסרי אחרי שכדור חופשי שלו פגע בידיים של ג'יימס מקארתי. פברגאס והשווה מקרה דומה שקרה רק העונה לתותחנים נגד טוטנהאם כשקבוצתו לא זכתה לפנדל. "מה ההבדל בין נגיעת היד הזו למקרה שלי נגד טוטנהאם?", כתב פברגאס. "שופטים לא רוצים שאנחנו נתלונן עליהם אבל הם מקשים לעצמם על החיים".

בהמשך מסביר פברגאס כי אין מדובר בתלונות: "אני לא מתלונן בכלל, אני רק תוהה מדוע על אותו דבר חלק מהשופטים אומרים שזה פנדל וחלק לא. זה חוק או רק מה שהם מרגישים? כדורגל הוא כזה כך שאנחנו צריכים לחזור ולנצח בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully