וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

98:100 לסקרמנטו על ממפיס עם הבאזר, 9 נק' לכספי

הקינגס קטעו רצף של 9 הפסדים עם שלשת ניצחון מהחצי של טייריק אוונס. כספי עלה מהספסל והוסיף 3 ריבאונדים ו-2 חטיפות

עם 9 הפסדים רצופים באמתחתה, והמאזן הגרוע בליגה, אירחה פנות בוקר (חמישי) סקרמנטו את ממפיס. זה היה צמוד, מותח, הייתה מלחמה, היה מאבק, והמציאות העגומה של הקינגס נותרה מאחור לאחר סיום מטורף לעימות. סקרמנטו ניצחה עם הבאזר 98:100 בזכות סל מדהים מכחצי מגרש של טייריק אוונס, קטעה את רצף ההפסדים והעלתה את מאזנה ל-24:6.

כספי שוב עלה מהספלס ושיחק במאני-טיים. הפורוורד הישראלי סיים עם 9 נקודות (3 מ-5 מהשדה), 3 ריבאונדים, 2 חטיפות ו-2 איבודים ב-18:21 דקות משחק. הקינגס קיבלו משחק גדול מבנו אודריך (24 נקודות ו-6 אסיסטים), וכן מדמרקוס קאזינס שסיפק 21 נקודות ו-16 ריבאונדים מהספסל. טייריק אוונס, גיבור המשחק, סיים עם 21 נקודות, כולל שלשת ניצחון עם הבאזר.

כספי, כרגיל, פתח על הספסל ולא שולב ברבע הראשון בו הצטיין בנו אודריך עם 8 נקודות. אבל הגארד הסלובני לא הספיק מול יכולת טובה של רודי גיי וזאק רנדולף, והגריזליס הוליכו 24:27 בתום 12 דקות משחק. שלוש דקות בתוך הרבע השני כספי החליף את דונטה גרין, ופתח את המשחק בהחטאת שלשה. סקרמנטו נשארה צמודה לממפיס וכספי רשם נקודות ראשונות בדאנק, לאחר שקיבל מסירה מאודריך. בהמשך כספי החטיא עוד שלשה והוסיף למאזנו שתי נקודות מהקו, כדי לסייע לקינגס לרדת להפסקה בפיגור 51:50.

כספי פתח את הרבע השלישי על הספסל, וממפיס ניצלה החטאות של קרל לאנדרי ומשחק מפוזר של טייריק אוונס כדי ליצור עלצמה יתרון חד-ספרתי. רודי גיי המשיך לייצר נקודות, וכספי, שנכנס שתי דקות לסיום הרבע, קלע ג'אמפ וצימק למינוס 3. נקודות של גריביס ואסקז בצד אחד, סל של פו ג'טר בצד השני קבעו יתרון 70:74 לדובים בתום הרבע. פול ווסטפאל השאיר את כספי בחמישייה עם פתיחת הרבע הרביעי, וקיבל מהישראלי שלשה שהורידה למינוס 6, כשעל השעון 7:32 דקות לבאזר. בנו אודריך המשיך להיות האיש של סקרמנטו, אך האורחים שמרו על טווח ביטחון עם נקודות של ראנדולף, שפשוט חגג על כל שומר ששמר עליו.

אבל הקינגס לא התייאשו. 1:39 דקות לסיום אוונס צימק מהקו ל-93:91, ראנדולף החטיא ג'אמפ ו-57 שניות לסיום דמרקוס קאזינס השווה ל-93:93. ראנדולף החזיר את היתרון לאורחים, ופול ווסטפאל לקח פסק זמנו, ממנו חזר עם כספי לחצי הדקה האחרונה. אוונס החטיא, אודריך שלח את מייק קונלי לקו. הגארד קלע אחת משתיים, וסקרמנטו הייתה צריכה שלשה. קאזינס צימק למינוס נקודה, או.ג'יי מאיו איבד ואוונס הטביע והעלה את הקינגס ל-96:97, כשהשעון מורה 16 שניות לסיום. רודי גיי החטיא, ו-1.5 לסיום מאיו קבר ג'מאפ ענק והחזיר את היתרון לממפיס. איזו דרמה מטורפת. נגמר, רגע יש עוד 1.5 שניות, שכחתם? שלשה ענקית ובלתי אפשרית של אוונס צללה פנימה עם הבאזר והעניקה קינגס ניצחון מרגש בתוצאה 98:100.

זאק רנדולף היה נהדר בממפיס עם 35 נקודות ו-17 ריבאונדים, רודי גיי נתן חצי ראשון טוב אך סיים עם 16 בלבד, מארק גאסול תרם 11 ב-4 מ-13 מהשדה, ואו.ג'יי. אמיו, שצלף סל גדול 1.5 שניות לסיום רק כדי לראות את טייריק מנצח אותו, קלע 10 מהספסל.

ווסטפאל: "אני חושב שעשיתי עבודה טובה"

"הייתי רוצה לקחת קרדיט על הניצחון", אמר פול ווסטפאל לאחר הניצחון, אבל הודה כי סל מחצי מגרש הוא דבר שהוא וחקניו לא התכוננו אליו. "אני חושב שעשיתי עבודה טובה. היינו חסרי ביטחון בסל של מאיו, אבל ממפיס נרגעה". אוונס היה מרוצה עד הגג מסל הניצחון. "הרווחתי כמה דולרים בזכות הסל הזה", אמר הגארד, "התאמנו לדברים כאלה בבוקר ואני שמח שזה נכנס לי".

ווסטפאל מרוצה מאוד מכך שקקבוצתו לא נשברה ברבע הרביעי, ובניגוד למשחקיה האחרונים לא התקרקה במאני-טיים. "אנחנו דופקים על הדלת של הרבע הרביעי לאורך כל העונה", אמר ווסטפאל, "נשארנו צמודים והיה לנו זמן לתקן דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully