וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה חדשה, שערים רבים?

בפינת לפנינו המבול אנחנו עם שני משחקים שבהם אנו מנחשים שהולכים להיות לא מעט שערים. מתחילים עם רעננה נגד בית"ר שמשון וממשיכים עם בירמינגהאם וארסנל

פינת לפנינו המבול ממשיכה לחפש את המשחקים הבולטים שבהם אנו צופים שיהיו הרבה שערים. את המסע שלנו בעקבות השערים אנחנו פותחים עם המשחק בליגה הלאומית בין ההגנה המצוינת של הפועל רעננה לבית"ר שמשון תל אביב, וממשיכים עם משחק בפרמייר ליג בין בירמינגהאם לארסנל. שיהיה לכולנו בהצלחה עם הרבה מזומנים בשנה החדשה.

משחק מספר 16 (שישי) אנדר/אובר (2.5) רעננה - בית"ר שמשון 1.45, 1.80

הפועל רעננה ספגה עד היום שישה שערים בלבד, אבל נראה שהיא הרבה יותר פגיעה מבתחילת העונה, וההוכחה לכך התקבלה כאשר קבוצתו של אייל לחמן הפסידה 2:1 לבני לוד. בית"ר שמשון תל אביב הפסידה במחזור האחרון 2:0 למכבי הרצליה.

במשחקיה של רעננה נכבשו רק 1.8 שערים בממוצע למשחק, בעוד אצל בית"ר שמשון תל אביב נכבשו בממוצע 2.8 שערים למשחק. למרות שהנטייה היא ללכת על כמות שערים מינימלית, אנחנו מנחשים שיהיו שלושה שערים ומעלה.

ההימור: 2

משחק מספר 68 (שבת) אנדר/אובר (2-3) בירמינגהאם - ארסנל 3.35, 1.90, 2.35

ארסנל איבדה יתרון 1:2 השבוע נגד וויגאן והתרחקה מעט משתי הקבוצות ממנצ'סטר שמובילות את הטבלה, אבל למרות זאת התותחנים נמצאים יחסית בתקופה מצוינת ושואבים לא מעט עידוד מהניצחון על צ'לסי השבוע. בירמינגהאם יכולה להיות מרוצה מעצמה אחרי ה-1:1 שכפתה על מנצ'סטר יונייטד.

במשחקיה של בירמינגהאם נכבשים בממוצע 2.16 שערים למשחק, בעוד אצל ארסנל נכבשים בממוצע 3.21 שערים למשחק. יש לכם באמת ספק שיהיו כאן שערים? כמה? לא צריך להתלהב יותר מדי, אנחנו ממליצים על שניים עד שלושה.

ההימור: X

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully