וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר: "זה מאוד מאכזב וכואב"

מאמן בני השרון כאב את ההדחה מהגביע באשדוד. טפירו: "נישאר עם רגליים על הקרקע". נאווי: "חיזקתי את השחקנים"

איזה כיף לצפות במכבי אשדוד העונה. הערב (רביעי) המשיכה קבוצתו הנהדרת של עופר ברקוביץ' להפתיע את חובבי הכדורסל הישראלי, כאשר הפעם עשו זאת במסגרת גביע המדינה עם 74:88 גדול על בני השרון בדרכם לרבע הגמר. "אחרי הנצחון על ירושלים פחדתי לשמוח ולא חגגנו אבל היום נחגוג ונחזור לעבוד ביום שישי", אמר ארכיטקט הניצחון מאיר טפירו. "נישאר עם הרגליים על הקרקע. בהתחלה לא זרמנו טוב וירדנו בשיוויון, אבל אחר כך שמרנו והצלחנו לעשות את זה בחצי השני".

עופר ברקוביץ הוסיף: "במחצית הראשונה לא עשינו הרבה, אני לא יודע איך קלענו 50 נקודות. השיחה במחצית הייתה טובה והיינו יותר שקולים, עצרנו את הסלים הקלים". על המנהיג שלו טפירו אמר המאמן האשדודי: "מאיר זה מאיר, כל מה שאומרים על זה טוב".

מנגד, דן שמיר היה מאוכזב מאוד בסיום. "בשבילנו להפסיד משחק גביע בנוק-אאוט זה מאוד מאכזב וכואב. בהתחלה נתנו הרבה נקודות קלות ובחצי השני נתקענו בהתקפה. נשאר לי לברך את אשדוד". שמיר נשאל על חסרונות של שון ג'יימס ותפקודו של מייסיאו באסטון, וענה: " מה שהבאנו היום לא הספיק. אני אוהב את מה שבאסטון עושה. בלי קשר לכמה הוא קולע, הוא עושה את העבודה שלו ומסיים טוב בהתקפה ואני בהחלט מאוד מרוצה ממנו באופן נקודתי".

ארז כץ: "אנחנו מאוד מאוכזבים היום, בני השרון הגיעה בשנים האחרונות לשלבים המכריעים של הגביע, אבל זה היופי של המפעל - מגיע לאשדוד הקרדיט לעלות לרבע הגמר".

קילינגסוורת': "זה הרגיש כמו קבוצה חדשה"

הרבה לחץ השתחרר הערב בקרב מכבי חיפה, שהביסה את מכבי ראשון לציון החלשה 73:92 בדרכה לרבע הגמר. הסיפור הגדול אצל הירוקים היה עמי נאווי, שעמד על הקווים במקום אלעד חסין והוביל את המועדון לניצחון אחרי שבועות רבים של משחקים חלשים ותבוסות.

"אלעד חסין חולה היום, הוא מאמן הקבוצה נכון להיום, הקבוצה תשב עם הבעלים ותקבל הוראות. אמרו לי שאני אאמן ביומיים האחרונים, ויפגשו עם אלעד אחרי זה. כל דבר אני אקבל בשמחה. אני אוהב את אלעד, הוא זה שהביא אותי", הבהיר נאווי בסיום כשנשאל לגבי עתידו, ולגבי אפשרות בה יחליף את חסין.

"הסיטואציה שאנחנו נמצאים בה היא לא קלה למאמן", הוסיף עוזר המאמן. "ביומיים האחרונים, מעבר לתוכנית העבודה שאלעד היה מעורב בה, חיזקתי את השחקנים מבחינת האמונה והרצון. ניסיתי באופן עצמאי ואני שמח שזה הצליח".

מרקו קילינגסוורת', מהבולטים בחיפה הערב, הוסיף: "זה הרגיש כמו קבוצה אחרת. השגנו את הניצחון, הורדנו את הקוף מהגב. אני לא רוצה לדבר על המאמן, אלעד חסין אימן אותנו טוב, ואין לזה קשר. אלעד נתן לעמי את התוכנית משחק, היה לנו ניצחון טוב, ועמי עשה עבודה מצוינת. סוף סוף יש חיוכים בחדר הלבשה, והיינו צריכים את הניצחון הזה. אני מאמין שהניצחון יעזור לנו לביטחון".

כאמור, חיפה לשם שינוי היתה הערב בצד המביס. בצד המובס היתה הקבוצה של אפי בירנבוים, והמאמן ניסה להסביר מה הוביל להתפרקות. "היום, מלבד שלא שיחקנו כדורסל טוב מבחינת אגרסיביות ואינטנסיביות, לא הופענו. השחקנים רצו אבל לא רצו מספיק, ההופעה לא הייתה מספיק טובה. שינו כמה דברים טובים בתחילת המחצית השניה אבל לא מספיק".

מאמן ראשון לציון נשאל האם מעוניין לבצע חיזוק ואמר: "זה הסגל שיש לי, זה מה יש. אמרתי לשחקנים שחיפה קבוצה יותר טובה בהתחלה, לפי סגל השחקנים לפחות. זה לא אומר שככה צריך להופיע".

אלפסי: "הפכנו את המשחק לקל"

בברק נתניה ידעו היטב שהגרלת שמינית גמר גביע המדינה היטיבה עם הקבוצה, שקיבלה את מכבי הוד השרון מהליגה הלאומית. קבוצתו של אריק אלפסי נמצאת בקו עלייה אחרי הניצחון על הפועל חולון בליגה, והערב (רביעי) התעללה נתניה ביריבתה מליגת המשנה עם 48:93. "היה לנו משחק קל היום", אמר מאמן הקבוצה, אריק אלפסי, "הוד השרון קבוצת ליגה לאומית טובה שכמעט וניצחה בשבועיים האחרונים את הפועל תל אביב והבקעה. אנחנו עשינו את המשחק לקל וזה חשוב כדי ששחקנים לא ייפצעו ויהיו כמה שיותר רעננים למשחק מול חיפה בשבוע הבא. למרות התוצאות שלהם עד עכשיו חיפה קבוצה עם המון פוטנציאל ולא נרצה שדווקא מולנו הם יתפוצצו. נבוא מוכנים ב-100% במטרה לנצח".

מנגד, בהוד השרון לא היו מרוצים במיוחד מההפרש, אבל ידעו כי בסופו של יום מדובר בשתי קבוצות מאוד שונות. מאמן הקבוצה, חי דוידי אמר לאחר התבוסה: "מהתחלה היה ברור שזה לא יהיה כוחות. הגענו למשחק עם סגל חסר כששניים מהשחקנים המרכזיים שלנו- גרי גנדל וסטנלי ברנדי- לא כשירים לשחק. גם ג'יטים יאנג היה פצוע ושיתפתי אותו כמה שפחות כדי לא לפגוע בו. הלחם והחמאה שלנו זו הליגה אבל אני שמח שהקהל והשחקנים הצעירים שלנו שהם בכלל תלמידי תיכון זכו לחוות חוויה שכזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully