וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: גרשון הבקיע שער עצמי בהפסד קורטרייק

90 דקות לבלם הישראלי, בהפסד 2:0 לאנדרלכט. טיבי ושרלרואה הובסו, כיאל רשם 38 דקות בניצחונה של סלטיק

אחרי שני ניצחונות רצופים, קורטרייק, קבוצתו של הבלם רמי גרשון, ספגה הפסד במחזור ה-22 כשירדה מנוצחת במשחק הבית שלה מול אנדרלכט (2:0). לרוע מזלו, הבקיע גרשון שער עצמי לקבוצה שלו בדקה ה-68. כבר אחרי 13 דקות הצליחו האורחים לעלות ליתרון משער של גיום ז'ילה הבלם. קורטרייק עוד חיפשה להשוות, אבל גרשון היה אחראי לשער השני של אנדרלכט לאחר שרומלו לוקאקו לחץ את הבלם הישראלי, שניסה להחזיר לשוער שלו, אבל לצערו הכדור המשיך מהראש שלו פנימה. גרשון שיחק 90 דקות. קורטרייק נמצאת כעת במקום השביעי עם 30 נקודות כשהיא עשויה לאבד גובה אם סרקל ברוז' תנצח ביום חמישי בחוץ את סינט טרוידן.

גם לאיתן טיבי לא היה ערב מוצלח במיוחד, כשקבוצתו שרלרואה הובסה בידי קלאב ברוז' 5:0. שרלרואה סבלה מהרחקתו של אורלנדו דוס סנטוס בדקה ה-42, אבל גם זה לא אמור להוות תירוץ לתבוסה שכזו. כוכב המשחק היה ללא ספק איבן פריסיץ', שכבש לא פחות מארבעה שערים (1, 23, 53 ו-87), כשנאביל דיראר מוסיף אחד משלו בדקה ה-85. טיבי עצמו לא פתח בהרכב ונכנס כמחליף בדקה ה-67, כשהתוצאה כבר עמדה ל-0:3 לזכותה של ברוז'.

בירם כיאל רשם הערב 38 דקות בניצחונה הביתי של סלטיק 0:1 על מאת'רוול. המארחים לא גילו התנגדות יתרה מצד היריבה שלהם, שלא הרבתה לתקוף, ועלתה ליתרון בדקה ה-27 מרגליו של פטריק מקורט. סלטיק ניסתה להכפיל את היתרון אך לא הצליחה לעשות כן עד ההפסקה. בדקה ה-52 עלה כיאל כמחליף והספיק לספוג כרטיס צהוב עד לסיום, כשסקוט בראון מקבוצתו של כיאל ראה את הכרטיס האדום בתוך תוספת הזמן, הרחקה שכבר לא השפיעה, בעוד קבוצתו הסתפקה בניצחון הדחוק ובשלוש הנקודות.

הישראלי השני המשחק בסקוטלנד, הלא הוא גיל בלומנשטיין ראה את קבוצתו אינברנס מפסידה בבית לקילמרנוק 3:1. האורחים עלו ליתרון במחצית הראשונה משער של קרייג ברייסון בדקה ה-26 והכפילו את היתרון בדקה ה-68 בעזרתו של ליאם קלי. ריצ'י פורן צימק עבור המארחים 3 דקות מאוחר יותר, אבל ג'יימי האמיל קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-78. בלומנשטיין עלה כמחליף בדקה ה-83 ולא הספיק להותיר את חותמו על המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully