וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים עוד סיבוב

עירוני רמת השרון תנסה להמשיך לדהור במשחק הצמרת מול הפועל ראשון לציון, והפועל תל אביב תחפש נקמה קטנה על הפועל חיפה, שניצחה אותה. פינת החמישייה הסודית

בזמן שהליגות חוזרות לאט לאט לפעילות, בכדורגל הישראלי שוב אנחנו חוזרים לשגרה עם משחקי הליגה הלאומית, שמגיעים אלינו כבר ביום שישי, ומשחקי ליגת העל. ביום שישי מחכה לנו קרב מותח בצמרת בין הפועל ראשון לציון לעירוני רמת השרון, שנאבקות על העלייה לליגת העל ומאפשרות לנו להכניס גם קצת כסף לכיס. ביום שבת יתקיים המשחק המרכזי של ליגת העל מבין משחקי שבת כאשר הפועל תל אביב, שתנסה להלחיץ את מכבי חיפה ומכבי תל אביב, תארח את הפועל חיפה. בפינת החמישייה הסודית ננסה לעזור לכם.

משחק מספר 12: הפועל ראשון לציון - עירוני רמת השרון (שישי) 2.70, 2.45, 2.15

* שתי הקבוצות נפתחו במחזור הראשון בליגה ונפרדו ב-0:0. בעונה שעברה כל אחת מהקבוצות ניצחה פעם אחת, כשבסיבוב הראשון רמת השרון ניצחה בחוץ 0:1 ובסיבוב השני ניצחה ראשון לציון 0:1.

* ראשון לציון, שמדורגת חמישית בטבלה, פחות מצליחה העונה בבית. רק שלושה משבעת הניצחונות שלה הושגו במגרשה הביתי, כשהנתון המעניין יותר הוא שהקבוצה כבשה 17 שערים בחוץ לעומת שבעה בלבד בבית.

* עירוני רמת השרון גם היא מצליחה העונה יותר בחוץ. הקבוצה אספה שישה ניצחונות מעשרה במשחקי החוץ שלה ובסך הכל סיימה משחק אחד בתיקו בחוץ (לעומת ארבעה משחקים בבית). מבחינת כיבוש השערים, לרמת השרון יש את ההתקפה המצטיינת בליגה – 28 שערים.

* עירוני רמת השרון נמצאת במומנטום נהדר שכן בששת המחזורים האחרונים היא ניצחה בחמישה משחקים וסיימה במשחק נוסף בתיקו. בששת המשחקים הללו כבשה הקבוצה לא פחות מ-16 שערים. ראשון לציון לעומתה ניצחה רק בשני משחקים מששת משחקיה האחרונים. בשלושה משחקים נוספים היא סיימה בתיקו ובמשחק נוסף היא הפסידה.

* הכובש המצטיין של רמת השרון הוא אורן ניסים, שהבקיע שבעה שערים. אצל ראשון לציון הכובשים המצטיינים הם דייויד גומז ורודג'רס קולה, שכבשו שישה שערים כל אחד.

ההימור: 2

משחק מספר 59: הפועל תל אביב - הפועל חיפה (שבת) 1.20, 4.55, 8.10

* במחזור הראשון של ליגת העל הפועל חיפה הצליחה לעקוץ את התל אביבים עם 0:1, אבל הניצחון האחרון שלהם לפני כן על הדאבליסטית היה רק ב-2005 כשגם אז חיפה ניצחה 0:1.

* הפועל תל אביב מסתדרת העונה יותר טוב ללא בלומפילד, שכן שישה מתוך עשרת הניצחונות שלה הושגו בחוץ, כשבמשחקי החוץ היא גם כובשת יותר שערים: 18 לעומת 15 בבית.

* הפועל חיפה יחסית מאוזנת מבחינת ההישגים שלה בבית מול משחקי החוץ, שכן היא השיגה שישה ניצחונות העונה (שלושה בבית ושלושה בחוץ) וספגה תשעה שערים בחוץ ותשעה בבית.

* הפועל תל אביב נמצאת במומנטום טוב יחסית, שכן בששת משחקיה האחרונים היא ניצחה בארבעה משחקים, סיימה עוד אחד בתיקו והפסידה במשחק נוסף. הפועל חיפה נמצאת במקום העשירי בטבלת המומנטום של ששת המחזורים האחרונים. האדומים של ניצן שירזי ניצחו בשני משחקים, סיימו שניים בתיקו והפסידו שניים נוספים.

* המבקיע המצטיין של הפועל תל אביב הוא טוטו תמוז, שהרשית כבר תשע פעמים, כשאחריו נמצא ערן זהבי עם שישה כיבושים. עדן בן בסט הוא הכובש המצטיין של הפועל חיפה עם שבעה שערים. לגל אראל וסשה סטויאנוביץ' יש שלושה שערים כל אחד.

ההימור: 1

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully